مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شب دهم

سلام انشالله بر مبنای توافق ۲ خانواده شب دهم بهمن به خواستگاری مریم خانوم گل می رم . یه استرس خاص دارم که طبیعیه اما نمی دونم چرا دلم یه جورایی قرصه ! راستی مریم گلم هم بدجور سرما خورده و استخونای بدنش درد می کنه خیلی نگرانشم . بچه ها دعا کنید ۱- کار ما بشه ۲- مهمتر از اون بتونیم خوب کنار هم زندگی کنیم و قدر هم رو بدونیم . راستی خیلی خوشحالم که شب به اون مبارکی ( عید غدیر ) به عنوان شب خواستگاریم تعیین شد و این رو به فال نیک می گیرم . یا علی

خوش آمدگویی به مریم خانوم

بچه ها سلام . امشب مریم خانوم بعد از کلی وقت می خان آنلاین شن و من وظیفه خودم دونستم بهشون خیر مقدم بگم و همچنین بگم که خیلی دوسش دارم و خیالم راحته چون به برگ برنده ای که تو دستامونه اعتماد دارم ! خب راستی مامن دوباره زنگزد و قرار شد ۴ شنبه آینده بهمون جواب بدن راستی برا خوشبختیمون دعا کنید دوستان . فعلا ...

مطرح کردیم !

سلام بچه ها. بالاخزه مامان من پریروز به مامان مریم زنگ زد و موضوع خواستگاری رو مطرح کرد . خدا به خیر بگذرونه ! برخورد مامانش خیلی خوب بود ولی مریم از باباش خیلی می ترسه ! دعامون کنید.

خلیج فارس persian gulf

سلام اول میلاد امام رضا (ع) و حضرت عیسی بر همه مبارک و بعد:
زیر پاهای یه گربه  یه خلیج سرفرازه
توی نقشه های دنیا اسم اون خلیج فارسه

گربهه با چشم تیزش بین این آدم فروشا                
حواسش هست که یه دفعه اونو نفروشن به موشا

هموطن خلیج زیبا مدرک ملیت ماست
اگه اون خلیج فارسه از شکـوه و غیرت ماست

نکنه که بی تفاوت یه دفعه غافل بشیم ما
خلیج همیشه فارسو پاک کنن از تو کتابا

زیر پاهای یه گربه یه خلیج سرفرازه
اون خلیج پر تلاطم خلیج همیشه فارسه

به امید شروع بهار ...

سلام به همه ی دوستان خوبم . بچه ها امیدوارم در پی این طولانی ترین شب سال روزهای روشن خیلی خوبی در انتظار هممون باشه و با آرزوی اینکه این زمستون مقدمه ای باشه بر بهار زندگی همه و از جمله من و مریم خانوم که این روزا خیلی بداخلاق و عصبی شده! یلدا و همچنین تولد پیامبر عشق و دوستی عیسی بن مریم به همه شما مبارک.