مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تنهایی...

 

یادش به خیر عزیز ی همیشه می گفت  :

 

دلا خو کن به تنهایی 

که از تن ها بلا خیزد 

سعادت آن کسی دارد  

که از تن ها بپرهیزد.... 

 

رسم این روزای دنیا همین شده .... 

 

پ.ن... تن ها : کنایه به مردم زمانه.....

سروش نوشت ..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سروش نوشت ... گردنبندم..

 

مامان 

- جونم 

میگم گردنبندت خیلی خوشکله   

چرا همش می ندازی گردنت؟ 

- خب چون خدا حفظم کنه از بچه گی مامانم دعا انداخته گردنم عادت کردم  

مامان می دیش به من 

- نه ..مامان زنونست به دردت نمی خوره  

نه مامان بده منم می دم به زنم  

- (تو دلم کلی ذوق می پیچه) ..بلند می خندم میگم ان شا الله .... 

-ولی من الان لازمش دارم بعد بهش میدم  

نه مامان وقتی مردی بهش می دم! 

 

- دلت نمی گیره؟؟ 

چرا ولی مامان همه یه روزی میمیرن مگه خودت نگفتی؟؟؟ 

 

*** خب راست میگه بچه!!! 

 

قصه ی کهنه ی من و تو ...

 

  من  

    تو را  

      می خواهم 

         تو مرا می فهمی .    ... ؟ 

 

               و همین ساده ترین  

                  قصه ی یک احساس است...... 

 

 

پ.ن: صدای پای پاییز رو دارم می شنوم  

خنکای عصرها به جونم میشینه  

و من رو پر از حس خوب میکنه  

ممنونم خدایا  

که یه پاییز دیگه رو به مریم هدیه می دی  

مریم پاییزی......

به خدا

 

    

   به خدا که فقط باتو  

             فقط با تو بودن  

                 به دنیایی می ارزه  

                                   هنوز هم 

                                             هنوز..... 

آخ اگه بارون بزنه!

خدایا  

تمام سلولهای روحم بارون می خواد  

صورتم رو بگیرم زیر بارون 

 و احساس کنم دارم دوباره زنده میشم  ....

نفس میکشم  

وجودم مثل کویر بارون پاییز می خواد  

خدایا  

مددی!!!

کنیزکی از بهشت .....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بی هویتی تا ۱۰۰ درجه زیر صفر...

 

خدایا 

ثبات قدم و اراده رو از من نگیر  ...

 

سروش نوشت ...من مامان بابامو گم کردم .

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.