مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پنجمین تیر زندگی در مشهد مقدس !

ماه تیر برای من و مریم ماه شروع عشقی است که از خدا می خواهیم پایانی بر آن نباشد. با اجازه زائر امام رضا هستیم و از جوار حضرت این پست رو میگذاریم . عمده ترین تفاوت این ماه تیر اضافه شدن آقا سروش گل به مجموعه عاشقانه ی زندگیمونه ! خیلی وقته دلم می خاد چند تا توصیه برا عشاق جوون بنویسم اما متاسفانه فرصت نمی شه ! مثلا این مکه حولاستون جمع باشه رابطتون به بیراهه نره این که باید خیلی حواستونتو از همه نظر جمع کنید این که نباید خودتونو رابطتونو ضایع کنید این که سعی کنید همدیگه رو خوب بشناسید این که توقعاتتونو واقعی تعریف کنید این که همیشه به هم احترام بذارید این که تا می شه کوتاه بیاید و .... خلاصه ایشالله فرصت پیش بیاد مفصل خرف بزنم ! مخلص شما - بابای سروش و همسر مریم !

من مریم .....الان رفتم برا سعید خوبم یه شاخه گل خریدم و بهش دادم خدا حفظش کنه برا من و سروش خوبم ....یا حق..........