مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

اولین بارون پاییز....

اولین بارون پاییز امسال

خوب بود

زیبا بود




اما سمیرا بین ما نبود......

روحت شاد ،سفرت آرام زیبا......

من دختر تو ام بابا...

من میتونم

باید بتونم

چون دختر پدری با

اراده ی پولادم!!!!!


پس


من میتونم با این 

فاجعه کنار بیام






راستی:

عاشقتم پیر مرد.......

بد نگوییم.....

بد نگوییم

به مهتاب

اگر تب داریم...

سمیرا رفت.

سمیرا 

رفت.

به همین سادگی

دختر بابا..........


سفرت 

آرام.

خوابت خوش دختر زیبا رو......


خدا صبری عطا فرما.

لعنت.

لعنت

به

این

پاییز

عجب

غمی

داره.....

مهم......

تو

باشی

یا

نباشی




زندگی من هست...

پس

کاش ما آدها قدر

محبت خالصانه ی

یکدیگر را بدانیم.



همین.



پ.ن ::نظر و فکر دیگران  ذره ای ارزش ندارد...مهم رضایت قلبی تو از خودت ,, ، افکارت و منظورت است.

معجزه ای 

در

راه

است......


شاید!

بگذار بمیرد عزیزم......

دستش را رها کن



چرا اجازه مردن نمیدهی.


به زور نگه ندار



گوشه ای دفنش کن


گاهی یادی.....








چشم مریم بانو...




باشد که.....

امروز. یه جایی خوندم که عادات بد

در ما انسانها میتواند در مدت

۲۱ روز مراقبه ی مدام از بین برود


و از آنجایی که من به دنیای مجازی

متاسفانه چند ماهیست به شدت

اعتیاد پیدا کردم دااادااااش!!!!


تصمیم گرفتم از فردا أین مراقبه 

رو در مورد خودم شروع کنم و هر 

روز چند ساعت خودم رو محروم کنم 

از این فضا....


باشد که موفق شویم و رستگار.

انشالله......