مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شدیدا درگیریم...

سلام . به شدت درگیر مقدمات عقد و عروسی هستیم. راستی بچه ها ما دات کام شدیم ها! عاشقانه ها دات کام آدرس جدید ما هست که به زودی سایت اون هم راه اندازی می شه . ۳ روز دیگه عقده .انگار جدی جدی دارم داماد می شما !! دعامون کنید. ببخشید که نمی تونم آنلاین شم و به حضور برسم بچه ها!!

الهی شکر...

این روزا ما در تدارک مراسم عقد و خریدیم اما بازم بی حوصلگی و عجولی سعید کار داره دستمون میده و اعصابامونو خط خطی کرده .....اما در هر حال الهی شگر ...یا حق!!!!!!!

بله برون کردیم نمی گین مبارکه ؟

سلام بچه ها الان دارم از مراسم بله برون از خونه مریم خانوم اینا بر میگردیم . هرچند دستشونو توی مهریه بالا گرفته بودن اما به لطف خدا به تفاهم رسیدیم .  انشالله روز میلاد حضرت علی هم عقد ماست تشریف بیارید در خدمتیم ها! به یاری خدا بعد از ۲ سال و خورده ای استمرار در عشق به مطلوبمون رسیدیم. بچه ها بیشتر از همیشه برا خوشبختبمون دعا کنید . خیلی خوشحالم و یه کم دلخور از داداش بزرگ مریم! اما در کل خیلی خوشحالم ! به مریم خانوم هم عروش شدنشونو تبریک می گم !

بگید مبارکه دیگه ......

سلام بچه ها...امشب بله برونه من و سعید جونه و خانواده محترم سعیدم که مخصوصا ارادت خدمت مامان جون خیلی دارم ...هاهاها (لوس شدما خودمونیم..) اینجا دعوتن و خلاصه کنم انتظار به سر رسیده و ما امشب به طور رسمی نامزد میشیم ان شاالله ...یا خدا که پشیمون نشیم هیچ کدوم ..برامون دعا کنید ..راستی دیروزم تولد دوست خوبم بود که بهش یه دنیا تبریک میگم ..دوستون داریم و مثل همیشه محتاج دعاییم ..یا حق!!!!!!

امروز تولد مریم خانمه !‌مبارکه ایشالله !

سلام . خب می دونید دیگه ! ‌مریم تو روزی مثل امروز برا اولین بار گریه ورود به دنیا رو سر داد . اما آرزو می کنم بعد از تولد مجددمون انشالله خنده هامون بیشتر از گریه هامون باشه .
راستس اکه می خواید آی دی یاهو ما رو بدونید خب اینه :saghf_blog در ضمن اونایی هم که لینک میخان اینجا تشریف ببرند:لینک به عاشقانه ها راستی باز هم از صمیم قلب به مریم می گم که خیلی بشتر از اولا دوستش دارم . یا خدا مهربانیها رو از ما نگیر.... بچه ها شما هم خیلی دارید به ما لطف می کنید دمتون گرم !  راستی از محبوب عزیز هم به خاطر مهربونیشون  و مطلبی که به خاطر ما توی وبلاگ گذاشتن به صورت ویژه ممنونیم و یه خواهش دارم اگه لطف اینجوری خواستید به ما داشته باشید لطفا خبر بدید تا لینکش رو بذاریم توی سقف . ممنون

ممنونم عزیزم.....

منم از سعید مهربونم ...مرد نمونه ...تشکر میکنم و آرزو می کنم ان شا الله تولدمونو هر دو تا ۱۰۰ سال کنار هم جشن بگیریم ....از کارتهای قشنگشم یه دنیا ممنونم ….مرسی عزیزم …یاحق!!!!!

تولدت مبارک مریم خانوم گل !

تولدت مبارک



تولدت مبارک

سلام . هر چند تا جمعه ۱۴ مرداد خیلی وقت باقیه اما تصمیم گرفتم پیشاپیش تولد مریم خانوم گلم رو بهشون تبریک بگم . ایشالله که صد سال بهتر از این سالها رو در کنار هم داشته باشیم .
این دو تا کارت هم تقدیم به مریم خانوم مهربون : کارت ۱  - کارت ۲

ممنون از همراهیها و دغدغه هاتون

سلام بچه ها . همه چیز داره خوب پیش می ره. خدا رو شکر! اون دلخوری هم مقطعی بود . مشکل اینه کا ماهمه چیزو سریع اینجا می نویسیم ! از دغدغه های نسرین خانوم درباره ما هم واقعا ممنونم . امیدوارم جواب نظراتشونو  گرفته باشن . بچه ها چه خوبه ما هم گاهی اشتباهی می کنیم مثل شیدای مهربون  و بقیه دوستان بهمون یادآوری کنید که قدر این دوست داشتن رو بدونیم!  آرزو می کنم مریم خانم گلم هم با درک شرایط همونطوری که میخاد همسر خوب زندگیم باشه و ایضا من نیز هم ! انشالله !

منم..........

منم خیلی دوست دارم عزیزم .....با تمام وجودم آرزو میکنم بتونم زن خوبی برا آیندت باشم عزیزم.....یاحق!!!!!!!!!

مریم خانوم دوست دارم دیوونه وار!

سلام من میخام اینجا یه بار دیگه به مریم بگم که بیشتر از دیروز و کمتر از فردا دوسش دارم و از اونجایی که دچار سوء تفاهم شدم معذرت می خام و اگه هم که اون یه اشتباه کوچیک کرده ( که فکر نمی کنم خدائیش ! ) امیدوارم دیگه تکرار نشه .  بچه ها تورو خدا برامون دعا کنید. دعا کنید صبورتر و فهیم تر باشیم و به قوت عشق با ضعفهای هم کنار بیایم . مریم خانوم ببخشید بازم ! ‌دوستون دارم !!