مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

کفاره ی جمع!

نزدیک شدن به بعضی انسانها

حتی

یک قدم

کفاره ی جمع دارد


به هوش باش!


فیلم فارسی.....

مثل نوجوانی ام

دلم لک زده 

برای فیلم فارسی

فیلم فارسی های 

با صدای گوگوش


اشک بریزم از ادای عاشقی فقط! 


و من می دانم پروانه ای در راه است.... ♥ 



انقلاب.....

یهو

در پلک بر هم زدنی 

تمااام موزیکهای گوشیمو

پاک کردم! 


و فقط من میدانم چه انقلابی 

در من رخ داده........ 



خیر است، انشاالله

آینه....

آینه چون نقش تو بنمود راست

خود شکن

آیینه شکستن خطاست...... 




گاهی

گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود...


نماز می خوانم!

درد

بعضی دردها دیده می‌شوند، درمان می شوند....

بعضی دردها نه دیده می‌شوند و نه درمان...

این دردهای نوع دوم مثل اسید همه ی آرامش انسان را در خود هضم می کنند بی آنکه ببینی، بی آنکه بدانی....

رهایی از این گونه درد چیزی فراتر از معجزه می طلبد...

گاهی دلت می گیره

دنیا برات تنگ میشه

از فراموش کردن

و کنار گذاشتن بعضی ها

از زندگیت

اما


گاهی انتخاب دیگری نیست!


بماند به یادگار از بهمن 99 ؟؟؟؟؟؟! 





و امان از این گاهی ها..... 





گاهی دلم برای خودم تنگ می شود.....



گاهی دلم برای تو هم تنگ می شود...... 




خواب.... یه خواب بود یه خواب......


چشمهاتو ببند

دستات رو توی دستم بذار

فقط نفس بکش


__آخه میگم.. 

هیششششش،،، گفتم حرف نزن


بیا دور دنیا رو بگردیم....... 



خواب دیدم......... رویا!



وقتی هستی زندگی جاریه... باش!! حتی در خواب و رویا......