مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بس کن......

خود سادگی

گفت:

از سادگی تو

به ستوه آمده 

جانا!


بس کن! دختر....... 

من یک زنم....

من یک زنم 

همانی که اگر دلش بشکند

فریاد نمیزند

مشت به دیوار نمی کوبد

پشت هم سیگار دود نمی کند

گیلاس  شراب سر نمی کشید


فقط گاهی ممکن است از سر ناچاری

شبی تا صبح اشک بریزد بی صدا......


تا گل تظاهر لبخندش

برای صبح فردا آبیاری شود..... 


من یک زنم...... آری! 

بادکنک.

خالی ام

مثل 

یک

بادکنک 

پر از

هوا!!! 


بی حجم

معلق 

بی هدف

....................

کاش..

کاش دلم اینجوری نبود

کاش یه کم بیشتر باهام راه میومد

چرا وقتی خودم این همه ناراحتی دارم

باید این دل واسه ناراحتی و درد یکی دیگه ناراحت و دلواپس باشه؟؟

دل قوی دار....

صورت ماه 

به من 

میگوید::


گرچه شب تاریک است! 

دل قوی دار

سحر نزدیک است....... 



2021

وارد سال 2021 شدیم... 

گاهی باید

گذاشت

و

گذشت


مثل یک رود...... 

گاهی....

پرواز را ب خاطر بسپار

پرنده مردنیست........ 



دلم گرفته ، ای دوست هوای گریه با من! 


چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند.....


غروب جمعه...... 

یلدا، زمستان

فوت فهمیمه (دختر خاله) و میرزاعلی اصغر (دایی مادر )  در ایام کرونا از اتفاقات نامطلوب اخیر بود....

کرونا کمرنگ تر شده اما هنوز هست...

باید از نظر اقتصادی کاری کنم....