مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پرند

یک موجود موقت تازه وارد

نارضایتی

مثل همیشه

8 ساله

پرند

یک موجود موقت تازه وارد

نارضایتی

مثل همیشه

8 ساله

من هنوز زنده ام....

لطفا مرا

زنده زنده

گور نکنید

باور کنید 

هنوز نفس

میکشم!!!!

پ.ن ::احساس همین لحظه!!!!

کلیسای وانک...

8  سال پیش در همین فضا خدای مشترک من و مسبح را لمس کرده بودم

من بودم و پسرک و آقای خانه!

وارد میشوم این بار با فندق!!

خدای من آوای آرام پیانوم

موزیک مخصوص کلیسا

عطر خوب فضا

باز هم لمس خدای مشترک من و مسبح!!!

شمع روشن میکنم

کنار  عکس مریم مقدس!!!

غرق در حال و هوای خودم

بیخیال پسرک

حتی بیخیال فندق

عمیق نفس  میکشم

آرزوهایم را مرور میکنم

بعد عکسهایم را میبینم

آقای خانه گرفته و من در حال و هوای فقط خودم!!


آقای خانه کنار کلیسا با دختری اسپانیایی تبار به نام  آینا  گرم صحبت است

به جمع آنها میپیوندم

کمی گپ میزنیم

دخترک بسیار شوخ طبع است و با دوست پسرش ویکتور سفر میکند

و من سر به سرش میگذارم و توصیه میکنم هرگز ازدواج نکند و از زتدگی لذت ببر د

 نگا ه    آقای خانه سنگین است و من کنار چشمی رد میکنم!!!!


3 روز بعد آینا و ویکتور دو روز مهمان ما و شیراز هستند از ترانسفر ترمیتال گرفته

تا محل اقامت و گشت تخت جمشید و غذا .....


ما ایرانیان مهمان نوازیم!



.....

شب قدر

حال و هوای زیارت

فندق و پسرک در حال جنب و جوشند.....

دعا شروع شده

دلم پرمیکشد آرام آرام زیر لب نجوا میکنم

برای خودم  ...عزیزانم

پسرک

فندق

عاقبت به خیریه بابا  و آمرزش فرشته ی پر کشیده ی زندگی ام....

به یاد اشکهای مادری می افتم که نگران بود و دیروز با تلفن از حرم امام رضا التماس دعا داشت ...

دلم میگیرد اشک میریزم و برایش دعا میکنم''

باران شروع به باریدن میکند...

خدای من

چه حال خوبی!!!!

از مادرم شنیده بودم وقت باران وقت اجابت دعاست !!!

شب قدر و حرم امام هشتم و باران...

من هم با آسمان میبارم..

جای شما خالی......


شب قدر در حرم امام رضا

دیشب شب متفاوتی بود.

گاهی فکر می کنی همه چیز تمام است.اما بهانه ها بسیارند.....