مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تولد سروش

زیباترین روز زندگی من تولد سروش بود

تولدت مبارک جوون خوبم

بیچاره ایرانم!

وقتی پسر 8 ساله ی من میگه

مامان دوست دارم بمیرم! چون هیچ اتفاق خاص و خوبی توی زندگی نمیوفته، (دوراز جونش باشه

بیچاره ما!

وقتی پسر 8 ساله ی من میگه

مامان دوست دارم بمیرم! چون هیچ اتفاق خاص و خوبی توی زندگی نمیوفته، (دوراز جونش باشه

تاریخ خاص

امروز تاریخ خاصی هست

99/9/9


حالمان خوب است، 

اما تو باور نکن



کرونا و قرنطینه



دلم....

دلم گرفته ای دوست.... 

هوای گریه با من..... 


#افسردگی

#قرنطینه

#من یک زنم. 

آذر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.