مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

آخرین پاییز قرن 14


یک دقیقه بعد... 

از اعماق دل....

با صمیم قلب

از اعماق دل

و با کلی آرزوهای خوب قلبی

بعضی موضوعات و آدمهای

وابسته بهش رو 

به خدای بزرگ بسپار

و از خدا بخواه که تا همیشه شاد و سلامت باشند...♥ 


زندگی ادامه دارد...... 

سام پیکچیرز!

بعضی عکسها

یه پیر نشو لعنتی! 

خاصی تو چشماشه

که 

آدم از دیدنش سیر نمیشه.... 


پیر نشو لعنتی!



شعر چهارم

سرکلاس چهارم دانشگاه هم بداهه کلمه جور کردم!


بین دنیایی زفرمول، گیج و منگ و هاج و واج

مثل مردی ورشکسته، گیر دردی لاعلاج

یک مهندس دکتر و یک اوستاد اهل فن

اوستاد درس ما، در هر کلامت دُر رواج 

ای ندای هر چه خوبی، جلوه گر در خلقتت

روی مغز تک تک ما نویزها واعوجاج

فهم دَرسَت بهر ما ممکن نباشد ای عزیز

درس تو حتی برامان سخت تر از ازدواج

پیرم و کم طاقت و با صدهزاران مشغله

علم تو چون پرسپولیس و فهم ما چون تیم تاج

در کجای زندگی فرمول یاری می کند!؟ 

رافتی کن اوستادا، درد مارا کن علاج 

مژده ای را مرحمت کن بهر این پیران دیر 

نمره کرده شیرها را نزدتان روبه مزاج!

ندای درون....

ندای  درون  گاهی  میگه 

بااااید قید  بعضی ها رو زد

آروم

با احترام

بی صدا


اما ندا خانوم  قشنگم

نمیشه! 


مگر کسی می تونه بگه

خب بسم الله من از امروز قید چشمم

رو میزنم 

فردا گوشم! 


بعضی ها چون اعضای بدن آدم میشن

همونقدر واجب همونقدر خوب


نمیشه قید زد


پس باید صبر کرد چشم دردت خوب شه

دوباره رو ب راه شه

نه اینکه قیدشو بزنی.....



خستگی....

خسته بودم بیشتر از ظرفیتم یه بلیط گرفتم به مقصد ولایت! برای چند روز در لحظات آخر نگاه سینا اضطراب اون همه چیز رو عوض کرد کلی جریمه دادم سوخت شد! اما فدای یک نگاه سینا. ♥ چون یک مادرم



به وقت هفدهم آذر یک هزارو چهارصد! 

داداش ♥

مشخصا خوب که هستی

خوب که تو همیشه برای شنیدن درد دلهایم

وقت داری

خوب که همیشه برای مشکلاتم راه حل داری

خوب که همیشه مثل کوه پشتمی

خوب که میگی اگر هر چی اذیتت میکنه

هر وقت از شبانه روز زنگ بزن

من هستم

خوب که میگی هر وقت خواستی بیای فقط اراده کن! 

خوب که هر وقت بهت پیام میدم خودت زنگ می زنی

خوب که همیشه واسم وقت داری......... 


خوب که آفریده شدی

چ خوب ک ب دنیا آمدی

چقدر دنیا به مثل تو ها نیاز داره

کاش بیشتر بودند آدمهای شبیه تو

کاااش..... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

خستگی....

خسته بودم بیشتر از ظرفیتم

یه بلیط گرفتم به مقصد ولایت! 

برای چند روز

در لحظات آخر نگاه سینا

اضطراب اون

همه چیز رو عوض کرد

کلی جریمه دادم

سوخت شد! 

اما فدای یک نگاه سینا. ♥


چون یک  مادرم

روز شاعری

امروز سر کلاسها. شاعر بدیهه شده بودم!!!

استادها کلی تشکر کردند....


بذابرایی دکتر تقی زاده:

استاد سلام. روز حسابدار را خدمت سرکار عالی و همه فعالان این عرصه تبریک عرض می. کنم و برایتان آرزوی عزت و توفیق روز افزون دارم. دوستان من باب مزاح در گروه شخصی فرمودند ظاهرا این تبریک گفتن ها نمره دارد. 

بنده بداهه وسط جلسه کاری این کلمات را جور کردم و تقدیم شما میکنم.

با تشکر

با عرض تبریک فراوان بر تو ای یار

ای دکتر خوش طینت آگاه بازار

ای بانوی فرهیخته، استاد پرکار

ای هم نفیسه هم تقی زاده هم عیار

ای اهل اعداد و رقم و ای با کمالات

با نظم و منطق با شرف پرشور و پربار

*گفتند دارد نمره این تبریک گفتن!*

این ویژه تبریک من و روز حسابدار

هستی تو بستانکار تعلیمات مالی

دریاب این پیران پرشغل و بدهکار!

@⁨استاد دکتر نفیسه تقی زاده حسابداری برای مدیران⁩


دکتر حمیدرضا ایرانی، حسابداری برای مدیران :

درود من به تو استاد باحال

 همایون زاده و فرخنده احوال

مدیری  پر ز فهم و دانش و شور

به دانش همتراز یک کهنسال

حمیدی و رضا ایرانی اصل

صمیمی مهربان و و گاه فرمال

تو از تاپسیس و آنتروپی چو گفتی

گرفتم من ز هر حرف تو سیگنال

چه شیرین می شود تدریس این درس

چو هست همراه ان هم فیلم وسریال

به ما هم ساده می گیری و هم سهل

اگر تمرین نخواهد از تو دانیال


دکتر رحمتی، نظریه مدیریت:

هر آنکس در دل او حسرتی هست

به غمهای دلش گر کثرتی هست

به فقر دانشی گر مبتلااوست

چو او درگیر سخت عسرتی هست

دوای دردهایش را بگو تو

سه واحد درس دکتر رحمتی هست

ز گانت و تیلور و  و گیلبرت لبریز

کلامش درسهایی قیمتی هست

هم از مصباح می. گوید  و مازلو 

هم از مولا به حرفش زینتی هست

خدایا رحم در قلب وی انداز

اگر ما را به نزدت حرمتی هست

که درس و مشق در این سن و احوال 

ففط ممکن به لطف و همتی هست



راستی وسط بازیم، حکم چیه؟

سالها

مدت ها


حکم دل بود! 

و من اصرار داشتم عوض نکنم 

اما


پوکر فیس، آرام و زیر مژگانت

حکم  بازی را عوض کردم..... 


دیگر حکم دل نیست! 

❤️