مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

جاودانه....

شب  من و شب  تو  

تب  من و تب  تو 

 

اسم تو رو لب من  

اسم من رو لب تو  

 

پرم از  عشق چشات  

مهربونی نگات  

 

جون میگیره نفسهام 

 با اون عطر نفسهات  

 

 

خدا برای این عشق   به تو مدیونم  

تا جون دارم  بدون قدرشو می دونم ... 

 

می خوام دعا کنم تموم عشقارو  

خدا برای امشب از تو ممنونم..... 

 

 

لذت....

 

لذت فهم یکدیگر  

این است همه ی زندگی  

خدایا محروممان نکن... 

 

خداوندا...

                                       

                                   خداوندا مرا آن ده

                                                          

                                                          که آن به.....



                                                                                                                         

مرا ببخش...


     اگر....


پ.ن: ممنونم از بابت موزیک مورد علاقه ی من...

تو...

بماند .!

سهم من و تو ....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

و ...


و این نیز بگذرد چون باد.....

بی مقدمه...

دوستت دارم!


پ.ن:i dont like to be the same as you,,,at all...

ترس....

می ترسم ..

از یه سری مسائل که این روزها شدیدا ذهنم درگیرشونه می ترسم 


طوری که گاهی ذهنم ضعف می کنه از ترس...




از دلواپسی هایم خواهم گفت

اما

شاید وقتی دیگر.... 

 

 

 

بعدا نوشت: با صدای شهرام شکو *هی  خیلی صفا می کنم....



این روزها...

این روزها دیر می گذره  

چون منتظریم  

چون روزهای آخر سفر مسافرمون هست  

و دیدار نزدیک ...  

 

پ.ن: بعضی خواننده ها مثل سیا * وش قمیشی و شهر * ام شکو *هی  صداشون معمولی نیست به سلولهای تنت میشینه و جون میده.....