مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

فردا عروسی ما

سلام بچه ها. خیلی نمی تونم آنلاین باشم . آخه فردا عروسیمونه !! عروسی من با مریم خانوم ! بچه ها ممنون می شم برا خوشبختیمون دعا کنید. بعد از عروسی حتما حضورتون می رسیم . انشالله

این روزهای خوب ...

سلام بچه ها. خب به قول مریم خانوم این اولین پیام دوره تاهل من هست ! برا همه شما آرزوی خوشبختی دارم و از شما هم خواهش می کنم ما رو از دعاتون محروم نکنید چرا که خیلی ها هستند که بدشون نمی آد ... اخب بی خیال . اصلا باورم نمیشه ! الان یه هفته ست من و مریم عقد کردیم و انشا... شنبه آینده هم عروسیمونه ! دوستای قدیمیتر خیلی خوب می دونن ما چه راهی رو طی کردیم تا به این روزها رسیدیم  و این واقعا فقط لطف خداست که بی او هیچیم !! خدایا شکرت !!  بچه ها ببخشید که فعلا نمی تونیم تک تک خدمتتون برسیم و از لطفتون سپاسگزاری   کنیم  اما قول می دم بعد از عروسی بیشتر با شما باشیم . راستی یادتون نره عاشقانه ها دات کام آدرس سایت ماست که فعلا شما رو به همین وبلاگ هدایت می کنه . التماس دعا

ما زن و شوهر شدیم با کمک خدا....

اولین سلام دوران تاهل من به همه!!!!!!!!!!!!!!!
سلام به همتون من و سعید به عقد هم در اومدیم و از خدا میخواییم که مارو کمک کنه بتونیم شریک زندگی خوبی برای همه لحظات زندگی هم باشیم ...راستی دلمون برا همتون تنگ شده بود ...و سعید هم سیستم نداره نمی تونه بیاد رو خط اما سلام همه رو رسوند .....تقریبا ۹ روز دیگه عروسیمونه و باز هم از همتون میخوایم دعامون کنید مثل همیشه......دوستون داریم ..از همراهی همتون ممنونم ..ان شا الله از این به بعد ماجراهای دوران تاهل رو براتون مینویسم .....یا حق!!!!!!!!