مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

از لطف شما ممنونیم

بچه ها این روزا خیلی نمی تونیم آنلاین بشیم . خیلی دوست دارم به تک تک دوستامون که به ما لطف دارند سر بزنیم و نظر بدیم اما متاسفانه این خیلی برامون مقدور نیست . پس از اینجا دست مهربون شما رو می بوسیم و از لطفتون ممنونم . راستی مغازه عمده فروشی رو تحویل گرفتم و کار بانک هم هست !! خدائیش بد موندم بیشتر نیرومو رو کدوم کار بذارم . راستی ین لینک  نتیجه جستجوی مریم و سعید زیر یک سقف توی گوگله ! جالبه ! و حتما می دونید که آدر عاشقانه ها دات کامهم شما رو به وبلاگ ما می آره . شاد باشید و مهربون تر از قبل!

امید و نگرانی

سلام بچه ها . امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشید. فقط یه خبر دارم و اون اینه که به لطف خدا با برادر بزرگترم یه ملک خریدیم که خب فکر کنم جاش خوب باشه ( هر چند عزت و ذلت دست خداست !!‌) فقط نگرانیم اینه که یه خورده پول کم داریم . دعا کنید کار ما درست شه . از نظر شغل هنوز وضعیت نامعلومه و محتاج دعا! یا خدا ! راستی لینک به عاشقانه ها هم درست شد.

خدمتم تمام شد!

سلام بچه ها. امروز بعد از ۲۰ ماه سرباز معلمی من تمام شد.خدایا شکرت خدمت من به لطف خدا خیلی بی دردسر و خوب تمام شد! بچه ها دعا کنید از نظر شغلی وضعیت مناسبی پیدا کنم . سرباز من دور از مریم شروع شد و با او به پایان رسید. راستی دارم تمام دار و ندار زندگیمو با داداشم هزینه خرید یه زمین تجاری می کنیم دعا کنید اشتباه نکنیم !! از لطف همه تون ممنونم . راستی لینک به عاشقانه ها رو مه یادتونه؟؟ می خایم دوباره زنده ش کنیم .