مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

چرا!؟

چرا اینجور پریشونم!!؟؟- چرا اینجور خودمو باختم !!؟؟ چرا من این همه تیره می بینم! چرا توقعاتم از خودم این همه زیاده؟ چرا ...

فشارهای فوق سنگینی رومه و امیدوارم که باز هم اونا رو پشت سر بگذارم ! انشالله !

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:04

سلام
خوشحال میشیم تشریف بیارید بازی آنلاین و رکورد بزنید :)‬

http://game.parsdlc.com

مریم شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:36

توکل به خدا...

ثریا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:58

سلام عزیز دلم خوبی؟ ببخش من دیر اومدم ... روزی که اومدم وبمو اپ کنم میخواستم بیام پیشت نشد ....
روحیم اصلا خوب نیست عید که بشه میشه یک سال که خدا به ما نی نی نداده ... از دکتر خودم دیگه نا امید شدم میخوام برم تهران بعد از عید ... چند تا دکتر خوب پیدا کردم ... تو رو خدا برام دعا کن .... راستی عکس سینا کوچولو رو هم دیدم چقدر نازه ماشالا خدا نگهش داره برات ... و چقدر ازاینکه هر ماه براش کیک گرفتی خوشم اومد اگه منم یه روز خدا بهم نی نی بده این کارو میکنم ... مریم جون همیشه به یادتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد