مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مشکل بی شغلی!

روزهای بدی رو پشت سر گذاشتیم . خیلی خیلی بد . ولی خب دیرزو آشتی کردیم . امروزم توی این بارون شدید شیراز احتمالا با مریم میریم بیرون . بچه ها من میخوام موضوع رو مطرح کنم با خونواده مریم اما یه مشکل خیلی بزرگ دارم و اون نداشتن شغل مناسبه !! دارم از فکر دیوونه می شم . ای خدا ! آخه ذهنم قد نمی ده. به نظر شماه فقط با  ۷-۸ میلیون مایه و یه مدرک کارشناسی می شه کاری رو شروع کرد؟ مثلا چه کاری؟ نمی دونم والله! مریم هم مصره می گه زودتر بیا خواستگاری . حقم داره تحت فشار خونواده س . ممنون می شم اگه کسی منو راهنمایی کنه . حق یارتون
نظرات 3 + ارسال نظر
محمدعلی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 17:09 http://firedgeneration.persianblog.com

سلام
وبلاگتان را از لیست به روز شده های سایت بلاگ اسکای پیدا کردم و آمدم خواندم قشنگ بود.انشالله که مشکلتان رفع میشه و ... اما میخواستم بگویم دراین مواقع فقط به امیدخدا و پشتکار خودتان تکیه کنید. و در شهر بگردید به کسانی که از خودتان پائین تراست را نگاه کنید که با چه امیدی در حرکتند؟ خوب شادکام و پیروز باشید.

یاس خانم سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 17:12 http://yasesefid.blogsky.com

سلام
خیلی وقته نیمده بودم اما پیدات کردم
موفق باشید

آلبالو چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:00 http://albalo.blogsky.com

با من تماس بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد