مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شعر سعید ........هــــــه!!!!

من به سر منزل احساس سفر میکردم
هر دم از رنگ و ریا حذر میکردم
راهب صومعة دلکده ها من بودم
نقشة دلبری از یار ز بر میکردم
از دلم راه رهایی زمن آموخته ام
زدلم من به وجود تو سفر میکردم

“13/1/1376”


نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا بی لوسی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 19:00 http://www.javabet.persianblog.com

بچه ها کجایین ؟ یعنی چی ؟ همش فکر میکنم این دو تا الان چه حالی دارن ؟ تروخدا منو بی خبر نذارین . بگین چی شده ؟ تو رو خدا غروراتونو بذارین کنار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد