مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

به یه دوست!!

دوست عزیز (شدای عزیز!!!)و همراه مهربون ما (مای سابق!!!و من و اوی امروز!!!) از ما خواسته بودن براشون بگیم ماجرا چی شده ...اما جز وبلاگ زیباشون که ظاهرا اجازه نظر دهی هم نذاشتن آدرسی دیگه نداشتیم ...همین قدر بگیم که ما داریم به طور جدی از هم جدا میشیم ..چون سعید آقا کار دلخواهشونو بدست آوردن و تمام بهونه گیریهای این مدت سر این بوده که من دست از سرشون بردارم !!!!!!!!!!!تا ایشون با دختر دلخواهشون(از فامیل!!)ازدواج کنن ما هم براشون آرزوی سعادت داریم ..همین ..یا حق!!
نظرات 3 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 20:56 http://saeedze.blogsky.com

سلام من امروز برای اولین بار با این وبلاگ آشنا شدم و خیلی از اون خوشم اومد . آدم باهاش احساس راحتی میکنه . گرچه تا من وارد شدم انگار همه چیز به هم ریخته و از بین داره میره

سهیک*** پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 21:17 http://www.tabar.blogsky.com

مریم جان بادرود فراوان...نمی دونم که شما ازاین بابت خرسندی ویا ناخرسند؟ ولی اگرناخوشنودی متاسفم ولی همان بهترکه سقف شما زود دوتاشد که بعدا کارپیچیده تر میگردید...برای شما تندرستی وشادکامی آرزو می کنم.

هیچکس جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل
شاید که چو وا بینی، خیر تو در این باشد!
پیروز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد