مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شعر سعید خوبم ......

در دلم در این شب سرد، یک عالمه خورشید دارم
یک عالمــه امیـد در دل ، بی اندکــی تــردید دارم
روییده در دل مریم عشق ، من یک گلستان شوق هستم
می دانــم او مــی آید آری ، چـون بر خدا امید دارم
نظرات 1 + ارسال نظر
شيدا بی لو&#1587 چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:28 http://www.javabet.persianblog.com

مريم جان منو بی خبر نذار . بابا شما ديگه اخر مرامين . لااقل بيا چت . از اينور اون حرفا رو مينويسی از اين ور سعيد جون ميگی . ما که نفهميديم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد