مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مهمترین شخصیتهای سال برای من

۱- پدر و مادرم : مثل همیشه مادر بهترین پشتیبان من بود و هر وقت به همکاریش نیاز داشته ام بی چشمداشت از من دریغ نکرده است، پدر هم که هر چه دارم از برکت حضور اوست ، هر چند نشستن گرد پیری بر چهره اش نگرانم می کند .... 

2- مریم : مریم امسال گرفتارتر از همیشه ی زندگی بود. اما باز هم عشق را برای من شعله ور نگه داشت. خیلی جاها تحملش کردم و خیلی جاها تحملم کرد ، اما هنوز عاشقش ماندم و عاشقم مانده! 

3- فرزندانم و باران و برادرانم: سروش و  سینا را با همه ی وجودم دوست دارم ، مثل باران ، مثل و پدر و مادرم و مریم و بردرانم .......... بین اینها فقط نمی دانم باران هم مرا اینقدر که دوستش دارم دوستم دارد یا نه !!!! امسال سروش سواد دار شد و سینا راه رفت و چند کلمه حرف زدن را یاد گرفت. 

4- دایی غدیر: بعضی آدمها هستند که هر وقت در هر کاری کم می آوری به مهربانی و باعرضگی آنها رجوع می کنی . دایی غدیر گل سرسبد اینگونه آدمهاست!  توی ثبت نام سروش و کارهای بانکی خیلی به من حال داد!

5- حاج اصغر ا.... : در انتخابات اگر تونستم آرای نسبتا بالایی کسب کنم بی شک درایتهای برادر خانم ارشد بود ، هر چند صددرصد موفق به شکستن مافیای صنف نشدم اما محک خوبی بود! فقط عروسی نسرین و فرهاد را که مرور می کنم ، می بینم که جایشان خیلی خالی بود ..... 

6- جهانگیر: چند روز قبل از عید دیدمش و دیگر هرگز!! در روزگاری که بعضی از آنها راحت از بی عاطفگی به نزدیکانشان دم می زنند ، خوشحالم که هنوز هم به خویشاوندانم به شدت عاطفه و تعصب دارم. غم هجران جهانگیر هنوز بغضی در گلوی من است..... 

7-دایی نظر : دایی نظر را حتی اگر مهمترین امید کودکیهای من ، یعنی بازی کردن  در ترکیب تیم وحدت در مسابقات نوجوانان ، را ناامید کرده باشد ! باز هم خیلی دوست دارم ! مشاور خوب کارهای اداری و انتخاباتی ، که به نظر من با کوشش او و بقیه ی همراهان واقعی ، در انتخابات شورای شهرنتیجه ی طلایی حاصل شد، هر چند.... 

8- حاج امیر : امسال منفی ترین سال حاج امیر در نگاه من است! هر چند بی معرفتی است اگر مشاوره ها و کمکهای خوب فکری حا ج امیر را فراموش کنم ، اما بدون شک امسال سردی روابط را شاهد بودیم. کلا به نظرم حاج امیر خودگرا تر شده است. شاید نگاه تمسخرآمیز او به پیشنهاد شرکت من در انتخابات شورای شهر در شکل گیری این نگاه بی تاثیر نبوده است ! اما خدائیش هم او انسان واقع گراییست! 

9- پدرزن:  داشتن یک پدرزن دنیا دیده و محترم برای من یک دنیا ارزش دارد! خوشحالم که یکسال دیگر نفسش دنیامان را گرمتر کرد! 

10- م...... : برای اولین بار شراکت کرد. معدود افرادی که قضیه ی شراکت ما را می دانند  می گویند گرگیست  که باید از او حذر می کردی ، اما من به این رابطه خوشبینم !!!!! بالاخره حرکتهای نسبتا بزرگ هم نیاز به مردان و یاران نسبتا بزرگ دارد!

نظرات 1 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 http://ali1860.rozblog.com/

سال نو مبارکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد