مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

لطفا اگر نشانی.....

میان این همه هیاهو

میان این همه دغدغه

کارهای روزمره

از جارو زدن های هر روز گرفته

تا دستمال کشیدن آش‍پزخانه و

سرویس هر روزه ی سرویس های بهداشتی!!

گرفته

تا مرور درس های پسرک

و بازی با فندق

میان همه ی اینها و مسولیتهای جدید این روزها

بنا به شرایط  بیماری آقای خانه

از

بانک رفتن ها

و کارهای اداری

و بعضا

مکانکی های خودرو!!!

مریم گمشده !!!!!!!

اون رو پیدا نمی کنم 

لطفا اگر نشانی دارید به این پایگاه اظلاع رسانی کنید....



از اون دخترک پر شور و نشاط

با چشمهای پر از شور و شوق و برق

و خنده های مست و پر غرور دخترانه خبری نیست!

که نیست



دلم ذره ای بی غمی

سر خوشی

بی خبری می خواهد ...

می گن عالم خوشیست مستی

شاید دلم مستی می خواهد

مست شوم از شراب بی خبری

سر خوشی

بی غمی

پیراهن گلدارم را بپوشم

بی خبر از فردا توی آینه خوذم را برانداز کنم

و از سر غرور خالقم را تحسین کنم از این آفرینش!


مست شوم از شوق زندگی

و باز هر صبح برق چشمان و گونه های گلگونم را

با شوق نگاه کنم و به این حسن خدا دادی در دلم ببالم!!


دیشب در گوش آقای خانه گفتم

دلم دنج می خواهد با یک گوش و دل امن!

بگویم و بگویم بی نگرانی از صبح قردا

از عاقبت و آخر کار

اخمی کرد و خوشش نیامد!

متاسفم آقای مهربانی و صفا

در کمال احترام

شما هم مرا نمی فهمید ...آقا!


دلم دستهای مهربان مادری می خواهد که نوازش کند

مرا

و لقمه لقمه غذا دهن دختر سال ۴ دانشگاهش بگذارد!!!!


پدری که بگوید

حاج خانوم بذار این بچه بزرگ شه

و خنده های پر از ناز زنانه ی مادر که 

به وقتش بزرگ هم میشه حاجی! ته تغاریمه !!!!


دلم روزهای بی دغدغه

آدم هایی که بشه بی دلواپسی واسشون حرف زد

دلتنگ شدن برای عشقم


دلم روزهای قذم زدن

و مسابقه های دو  باغ ارم رو می خواد

تقریبا هر روز از جلو باغ ارم رد میشم

و هر روز اون خاطرات

اون شور و مستی

اون بی غمی

و اون همه عششششق!!!

جلوم رژه میره ...


گاهی بِغض می کنم

گاهی ارام می خندم

و گاهی......



شاید وقتی دوباره ...شاید وقتی دیگر.....





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد