مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

چه خوب که......

خدایا آرامم میکند

چشم به چشمش می دوزم

درد و دل میکنم

آرامم می کند

آب برآتشم میریزد

مرا می برد تا ساحل آرامش

قدر دانی

سپاس

شکر گزاری

انگار وزنه  های پایم کنده شده

بی وزن شده ام

سبکم

آرامم.......

دیگر دلم نمی لرزد


ذهنم آشوب نیست

به یک فنحان چای دعوتم میکند.....

دلم را آرام می کند

چطور؟؟؟؟

2.5 ساعت  گپ زدیم!!!

خدایا از من نگیرش

بابا دوستت دارم........


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد