مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

عاشقتم به خدااااااا......

رفتم پیشش...

یه سری کارهای ریز ریز داره انجام میدم

روی ابروهام بلند شده چشمم رو اذیت میکنه قیچی کن.

چند تا جوراب نو برام بیار از کمدم و بذار سر دست

کرم مرطوب دست و پام تموم شده یادت باشه بخر

البوم قدیمی رو بیار بیرون

من:چشم.


موزیک زیبایی از گلپا داره پخش میشه

فضا با این موزیک و عطر وجود تو خیلی معطره عشقم.!


چقدر دلم برای چشمهای قشنگش تنگ شده!!!

وقتی عکس عشقش رو میبینه با بعض میگه


دلم میخواد سر تا پاتو بوسه بارون کنم پیرمرد....

تو سنبل وفاداری ،عشق و احساسی واسه من.


ودر نهایت گوشی جدید منو بیار 

اینترتنم کار نمیکنه!!!!!

چند پیام جدید از داداشت واسم امده باز نمیشه

بابا کجا فرستاده؟؟؟اس ام اس هست؟؟؟


نه داخل تلگرامم!!!!

چند تا هم واتس اپ هست

بیا نشونت بدم.....


دوست داشتم فدات بشم عزیزم....

پیرمرد روشنفکره،به روزه،دوست داشتنی


خدا حفظت کنه خوب من.