مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

زمزمه امروز

سلام. من سعیدم. نمی دونم گاهی برا شما هم پیش اومده که غرق یه احساس خوب یا بد باشین و توی اون حالت بشینید با کلمه هایی که بلدین یه چیزی جور کنید و اونو هی برا خودتون زمزمه کنید ؟ به هر حال اینا نتیجه یکی از زمزمه های من برا خودمه . زمزمه های برگرفته از احساس امروزم !

دستای مهربون تو ‍، جای بالـش زیر سرم
من بودم و تو خـدا ‍، اینو نمی شـه باورم !
سر تو روی شونمـه غـم دیگه معنی نداره
دارم مث یه مـرغ عشق تو آسمونا می پرم
کاشکی بمونی پیش من تا نفسـی تو سینه هست
کاشکی نگی به من یه روز ، خسته شدم میخام برم
یه جوری عاشقت شدم که راه برگشت نداره
اگه بخای نباشه عشق فقط می تونم جون بدم
دستای بیقــرار من ، تو دستات آروم می گیره
من هستم و یه آرزو: مــریم  بشی تو همسرم ..
اگر دوست دارید ما رو از نظرات مهربانانه خودتون بهره مند سازید لطفا اینجا رو کلیک کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
غزال پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 01:02

salam man modathast ke weblogetono mikhonam rastesh yemodat ke nemineveshtin lotfan hala ke shoro kardin az avval hamechizo benevisin merci inshlla moshkeleton hal beshe

دانیال پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 20:45 http://zendooni.blogsky.com

خوب هنوز ننوشتید چه کارایی کردید چی کار نکردید!
اگه یادت باشه من گفته بودم باید دونه دونه مخ اعضای خانواده مریم رو بزنید!
حالا اگه گوش کردید!!!

ک . جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 03:55 http://siyahosapid.blogsky.com

یا بصیر
با سلام
از اینکه به من سر زدید و نظر دادید متشکرم .

اشکان شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 05:00 http://www.oshagh.blogsky.com

سلام
اینم وبلاگی که گفتم برای من و دوستم هست.اگه بیاید بد نیست چون هدفامون یکی هر دو وبلاگ مترصد وصال هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد