مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

یا خدا

بیت زیر رو اتفاقی از یه نفر شنیدم و خیلی به دلم نشست . خب پس برا شما هم می نویسمش .
عشق را ساده مپندار و به کس گوش مکن
هیچ کـس غیر خدا نیست ، فراموش مکن

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان دوشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 17:41 http://shorideh.blogsky.com


سلام
برای شما دوستان وصال رو آرزومندم.
من هم با best firandخودم وبلاگی دورست کردم اگه به اونم سر بزنید خوشحال می شیم.
ممنون که به وبلاگ من میاید و من رو قابل می دونید.اگه وقت کردید بازم به من سر بزن چون دارم آپدیت میکنمش.در اولین فرصت به شما دوستان عزیز لینک میدم.امیدوارم که همیشه در هر زمینه ای موفق و موعید باشید و بهم برسید
قربانت اشکان


هیچکس و نفس چهارشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 14:31 http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
مشکلات ما رو باید یکی حل کنه.آخه ما هم مشکل وصال داریم.اگر موفق شدید مارو هم یاری کنید.

زر دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 04:20

salam, omidvaram ke betonid be arezooton beresid, va baham khoshhabkht beshid,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد