مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

یه مشکل شاید خیلی بزرگ!

اول سلام !!!سلام به همه اون عزیزانی که قصد کمک به منو سعید رو دارن !!!!!! این روزا این مساله که من از سعید بزرگترم بدجوری ذهنمو مشغول کرده میدونید من یک سال و تقریبا ۲ ماه از سعید بزرگترم و این به نظرمن خیای مشکل بزرگیه گرچه یه مشاور به ما گفت که هیچ مشکلی نیست و شما اگر از نطر تفاهم با هم مشکلی نداریدمیتونید خوشبخت باشید....اما من میترسم از این میترسم که فردا که به قول معروف پا به سن بذاریم سعید پشیمون شه!!!!خودش میگه نه اون فاکتورایی که آدما رو کنار هم نگه میداره چیزای دیگست ولی خوب ترس منم طبیعیه نه؟؟؟ از همتون میخوام بهمون کمک کنید به خصوص از عزیزانی که تجربه دارن ....یا علی !!!
نظرات 14 + ارسال نظر
یاس دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 21:18 http://lovelyrose.blogsky.com

سلام
این نوشته یه کم نا امید کننده بود
از این حرفت فهمیدم که هنوز نفهمیدی سعید عاشقته
سعید دوست داره و دوست داشتن سن نمیشناسه
امیدوارم خوشبخت باشید و با همدیگه شاد باشید

علی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 21:22 http://ali1k.blogsky.com

سلام.من دوستی داشتم که همسرش ۴ سال از اون بزرگتر بود.اولش خانوادش مخالفت میکردندولی الان خیلی خوشبختند.

مازیار دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 23:23 http://toonell.blogsky.com

ممنون از اینکه سر زدی!انشاالله به هم برسید!!!!موفق باشید.......مازیاروبلاگ من در پرشین بلاگ:www.toonell.persianblog.com

محسن دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 23:28 http://khiarshoor.blogsky.com

ســـــــــلـام به هر دو پرنده عاشق:
ممنونم که بهمون سر زدید...

حمیدی که سرکاره! دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 23:29 http://sare-kari.blogsky.com

سلام
چقدر خوب می شد خانواده شما (یا بهتر بگم همه خانواده ها) سطح توقع خودشون رو پایین می آوردن و اجازه این گونه وصلت ها رو می دادن . اگه می تونستید یک جوری اونها رو مجاب می کردید که زندگی قشنگ تر از این حرفهاست می شد این یکی دو سال رو در کنار هم طی می کردید و ...! به نظر من اگه این مدت رو(که زیاد هم هست) جدا از هم باشید ممکنه سرنوشت خیلی چیزها رو عوض کنه که چندان مطلوب نباشه!
نمی دونم چرا یاددکتر چمران افتادم . ایشون در لبنان که بودن ،با یک دختری آشنا شدن که ۲۰سال از دکتر کوچکتر بود . غاده(همسر دکتر) از خانواده ثروتمند لبنانی بود و دکتر در اون شرایط ، از نظر مالی در حد صفر بود . با این حال عاشق هم می شن و ازدواج می کنن. جالب اینجاست که غاده با اینکه با دکتر چمران ارتباط داشت (بیشتر از طریق مدرسه کودکان بی سرپرست) اما چنان عاشق شخصیت دکتر شده بود که تازه بعد از ازدواج فهمید سر دکتر مو نداره،یعنی کچله!!(این موضوع باعث خنده هر دوی اونها شده بود.)
با تمام وجود برای شما دو عزیز دعا می کنم تا مشکلتون حل شه.
(لینکتون هم می ذارم کنار وبلاگم تا یادم باشه به شما سر بزنم:) )
در پناه حق

هیلا سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:59 http://morteza82.blogspot.com

معذرت من هیچ تجربه ای ندارم .
به ما هم یه سری بزنید

رباب سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:30 http://river.persianblog.com

بعد از مدتها امروز بدلیل بسته بودن موقت پرشین بلاگ ، سری به وبلاگ قبلی ام زدم و وبلاگ جالب شما رو دیدم ، بنظر من یک عشق که با منطق به اون جهت داده بشه ، محاله که با گذشت زمان از بین بره در ضمن پایه های علاقه به این شکل ،‌وقتی زیر یک سقف قرار بگیره ،‌ممکنه کمی بلرزه ،که اینجاست اغماض و گذشت دوطرفه فصلی بین وصل دو عاشق ایجاد نمی کنه، در هر حال فکر می کنم با مسائلی که مطرح کردید باید صبر کنین و بسپارید دست زمان ، اما بهتره به نشدن و یا مانعی سر راه بودن فکر نکنین ، چون هر تصوری که در ضمیر ناخوداگاهتون داشته باشید ، در عالم واقعیت نمود پیدا می کنه پس باید مثبت فکر کنید یعنی می شه و باید بشه ، عشقتون افزون باد.

سیاوش سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 17:12 http://khiarshoor.blogsky.com

سلام. اول از همه بذار یه چیزی بهتون بگم که خیلی امیدوار شین. اینو کاملا جدی میگم یه وقت فکر نکنین خالی مالی می بندما نه والا. من یه دوست دارم که هم سن خودمه (۱۳۵۹) ولی عمران نمیتونید سن نامزدشو حدس بزنید. خیلی خوب خودم بهتون میگم . نامزدش متولد ۱۳۵۲ . خیلی باحاله ها نه؟ اولش خانواده دختره خیلی فجیع مخالف بودن ولی الان با هم دیگه نامزدن ......... انشاالله کار شما هم درست میشه. به خدا توکل کنید.
دوم اینکه مرسی که به ما سر زدید.....

فرامرز سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 18:13 http://faramarzlove.tk

سلام ...مرسی اومدین پیشم...اصل اول دوست داشتن...اصل آخر خواستن...امید همیشه بیقرار...شب را عشق است...مشکلات شیرینی عشق..معرفت رمز شکست ناپذیری عشق...آقا من به شما خوبا لینک دادم ووولی یه خورده غاطی شد...در اولین فرصت به شما لینک هم میدم ...موفق باشید

آوای من سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 21:52 http://avayeman.blogsky.com

سلام. من اصلا حس خوبی سبت به اینکه سن زن از مرد کمتر باشه ندارم. اما خوب به قول مشاورتون شاید مشکلی هم پیش نیاد. بیشتر به آدمش بستگی داره. من زیاد میشناسم کسایی که سن خانوم بیشتر از آقا بوده و مشکل حادی هم ندارن. اما من اولین بار هم گفتم ؛ مهم اینه که خانواده ها رضایت بدن. به نظر من هرچه زودتر باهاشون مطرح کنید. چاره اش یه یا علی گفتنه ها ! در مورد مطلبی هم که حمید آقا گفتن باید بگم که چیزی که دکتر چمران و غاده رو کنار هم نگه داشته بوده اول ایمان و اعتقادشون بوده و بعد عشق به هم دیگه. طوری که غاده چمران می گه : احساس می کردم که با نمونه ای معاصر از علی(ع) زندگی می کنم. و به جز اعتقاد به چیزی فراتر از این عالم فانی ؛ هیچ چیز دختری رو با شرایطی که غاده توی اون بزرگ شده نمی تونه کنار شهید چمران این طور محکم و استوار نگه داره. ( کتاب نیمه پنهان شهید چمران ؛ که داستان زندگی دکتر و هسرشون هست از زبان خوده غاده ؛ انتشارات روایت فتح ؛ منبع حرفهای منه در این مورد ؛ کتاب کوتاه و خواندنی! )

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:54

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:54

من یک سال و شش ماه از شریکم بزرگترم. هنوز زندگی رو شروع نکردیم اما خانواده ها مخالف نیستن و مشکلی نیست... خواهرم هم بیست و دو ماه از همسرش بزرگتره و دو ماه دیگه دهمین سالگرد ازدواجشونه . نسبت به سطح توقعت از همخونی ایده ها و نظرات خودت با شریکت این مسئله میتونه بد و یا حتی خوب باشه... امیدوارم زودتر به موقعیت با هم بودن برسید.

علی انصاری چهارشنبه 28 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:42 http://rocket.blogsky.com

با سلام
طاعات و عبادات قبول حضرت حق باد
ان شا الله که بایکدیگر زندگی خوبی رو آغاز کنید
التماس دعا ......وبلاگ موشکی ونظامی

پسر شجاع جمعه 30 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 http://2gether4ever.persianblog.com

سلام !‌به ما سر نمی زنید ! همدردیم ها !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد