مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بی معرفت!!!

خب بی معرفت ایییییییییین همه میای رو خط یه لحظه هم اینجا سر بزن!!!اینه آخره عشق و محبت؟؟اینجا ته خطه؟؟؟ نمیدونم بنویسم؟؟ننویسم؟؟؟بنویسم؟؟؟آره مینویسم ..««««««لعنت خدا به هر چی عشقه !!!!»»»»»» از تمام عاشقای واقعی و پایبند میخوام منو ببخشند....یا حق!!!!
نظرات 8 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:37

فقط می گم هاهاها! بچخه من هر چی سعی می کردم واردشم می شد چون سرکار علیه لاگ ایم کرده بودید ! در ضمناینجوری حرف نزنید بانو چون نشونمیدید چقدر کنم تحملید!

سعید دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:40

روزی که ما به هم آشنا شدیم چه خوب بود مث این روزا نبود یه روز بی غروب بود
اما تا دلامون از همدیگه بی خبر شد سینه مون مث کویر تشنه و تشنه تر شد
دیگه اون روزا گذشت زندگی همینه غنچه دیگه وا نمی شه تو کویر سینه
دیگه نگو دوسم داری باورم نمی شه تو اون نبودی که با من بمونی همیشه
* * *
از گذشته حرف نزن که دلم تنگ هنوز بعد تو عشق دیگه نیست یا اگه هست واسه من پر نیرنگ هنوز
گل سرخ عشق ما گل خوشرنگ هنوز اگه پرپر نکینیش گلی که تو قلب ماست بهترین رنگ هنوز
دیگه اون روزا گذشت زندگی همینه غنچه دیگه وا نمی شه تو کویر سینه
دیگه نگو دوسم داری باورم نمی شه تو اون نبودی که با من بمونی همیشه...
( هایده)

سعید دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:41

اینو هم نوشتم تا فضای کم طاقتی شما یه کم تراژیک تر بشه !!!!

سعید دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:44

اما بازم دوست دارم مریم خانوم!

تایتانیک دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:01 http://www.titanic867.blogsky.com

سلام آفرین ادامه بده جالبه یه سری هم به من بزن خوشحال میشم لوگوی منو هم تو وبلاگت ببینم

سعید دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:37 http://pishi.co.sr

سلام....وبلاگتون زیبا بود به منو پیشی هم سر بزنید.....
سعید۱۴۴

سرمه دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 20:49 http://avayeatash.blogsky.com

این هم از سعید!! من که آخرش نفهمیدم شما ۲ تا چی شدین!؟!! اما آرزو می کنم که جفتتون خیلی خوشبخت بشین.....

هیچکس ونفس سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 00:41 http://hichkas-ptl.blogsky.com

مریم میتونم خواهش کنم بیشتر برام توضیح بدی؟آخه چی شده؟برام میل بزن لطفا.نفس هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد