مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

نمی دونم...........

مریم امروز به من گفت ((که عقل از همه طرف می گه من باید برم ......)) { البته با یه عبارت دیگه) منم می  خام به خاطر خودش و بعد خودم به اون کمک کنم که بتونه منو ترک کنه . البته شاید این حرف رو توی عصبانیت زد اما خب من دوست دارم عقلانی عمل کنه . اصلا دوست ندارم من و مریم به هم برسیم اما با هم خوشبخت نشیم . دعا کنید اشتباه عمل نکنیم و تصمیم نکیریم. خیلی دوسش دارم دوری از او ن برام خیلییییی سخته  اما خوشبختیمونو می خام. یا حق
نظرات 2 + ارسال نظر
فرشته عاشق جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 13:03 http://ashkedel.blogsky.com

سلام
من فقط امیدوارم درست تصمیم بگیرید
یه طوری که نه سیخ بسوزه و نه کباب
من که خودم کباب شدم اما تو مواظب مریم باش

آوای من جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 13:24 http://avayeman.blogsky.com

عقل همیشه به انسان بهترین کمک رو می‌کنه دوستان عزیز. چه بسا چیزی را بد می‌پنداریم و آن برای ما بهتر است؛ و چه بسا چیزی را خیر می‌شماریم و آن برایمان شر است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد