مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سال نو مبارک!!!

سلام سال نو رو به همه عزیزانی که در این یک سال خوب و مهربانانه من و سعیدم رو همراهی کردند تبریک میگم ..و آرزو دارم که سال جدید برای همه و همچنین من و سعید گلم سال پر برکتی باشه ان شا الله!! شاد و سلامت باشید..یا حق!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
حمید یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 00:39 http://www.hamid4azadi.blogsky.com

درود
وبلاگ جالب و خوبی داری قلم شیوای شما را می ستایم
نوروز شما پیروز و امیدوارم که موفق باشی
به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده منتظر نظرات شما هستم
www.hamid4azadi.blogsky.com
بدرود

دامو یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 http://www.md.blogsky.com

سلام... از لطفتان بسیار ممنونیم... سال نو هم مبارک... غصه نخورید ...امسال سال میمون است و می گویند که سال میمون بسیار بسیار خوش یمن است ... و نیز امسال روز اول عید به شنبه افتاد که نور علم نور است... به قول حاجی:سالها بگذرد تا نوروز به شنبه افتد.... مطمئن باشید که امسال به لطف آن خدای مهربان به هم خواهید رسید ... آنهم با رضایت کامل و خیر و برکتی عظیم... باز هم به اینجا می آیم تا خبر عروسیتان را بشنوم... به امید شادی شما... خدا نگهدار.

سپهر یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:01 http://sepehrlp.blogsky.com/

سلام .
سال نو رو به شما و خانواده محترم تبریک عرض می کنم و امید وارم سالی همراه با موفقییت و سلامتی برای شما باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد