مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام دوستان . امیدوارم دیگه این آقایون بلاگ اسکای سر ما اوضاع درنیارن !! ببخشید اگه ناخواسته یه مقدار عصبی هستم . اولا که مسئله پست قبلب الحمدلله رفع شد و در ثانی ببینید مریم من چند روزه شیراز نیست و من به طرز عجیبی دلم براش تنگ شده . البته تلفنی با هم در تماسیم . اما خب از امروز صبح که مریم به خاطر مشغله زیاد نتونسته بود به من زنگ بزنه بگذریم ! امشب هم حدودا یکساعت قبل مریم به طرز محسوس سعی می کرد به من بفهمونه که باید تلفن رو قطع کنم چون اینجوری ممکنه دوست عزیزش از اینکه خیلی با من حرف می زنه ناراحت شه !!! راستش این روزا مریم خیلی سر هر چیزی بهونه می گیره و ما خیلی با هم بحثمون میشه . من خیلیییییییییی مریمو دوست دارم خیلی اما خب رفتار مریم نشون می ده که درسته که اونم منو دوست داره اما خیلی هم محافظه کاره و اجازه نمی ده  به خاطر دوست داشتن من به زندگیش خیلی لطمه بخوره و همینه که من می ترسم که ..... بگذریم ! آخرین پیشنهاد مریم این بود که تا زمانی که من می خام بیام خواستگاری با هم در تماس نباشیم ! شاید اینجوری میخاد از شر مزاحمتهای وقت و بیوقت من در امان باشه . بی خیال بازم بگذریم! به هر حال من از برخورد امشب مریم ناراحتم ... اما بازم خیلی دوستش دارم خیلی ......... شایدم من خیلی متوقعم و بچه بازی در می آرم !!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:48

pasho boro... pasho ... farda miri ya na har moghe khasti beri pishesh ye .... na ta oonja leh mitooni gol migiri .... badesham ye rast ba khodesh behtareh varedeh khoneh mishin khoneyeh maryam ina ok? badesham migi aghaye....(babaye maryam) ... rastiatesh ma dokhtareh shomaro mikhaym vase ta akhareh omr keh chi tanha nabasham .... che midoonam vase har chi in maryamioro mikhay be babash migi badesham be khode khoshtippesham migi albatteha badesham javabesh yek kalameh vagarna emroozo farda kardan .... keh digeh hichi.... age bazam khastin emroozo farda konin pa mishin mirin in albome jadideh alireza assaro gposh midin... yeki az ma dareh... bye

سپنتا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:29 http://sepanta.blogsky.com

خوش به حالت که عاشقی من احساس میکنم خیلی پیر شدم گرچه از تو ۲سال کوچکترم ولی دیگه نمیتونم عاشق شم خوش به حالت .درد عشق های بی وصال کمر قدرتم را شکست.خدا بداد تو برسه عزیز یا حق.

سعید شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:58

سلام بابا همه دخترا کپ همن اگه یه روزی همین مریم تو نشد یکی مثل .... من اونوقت من بهت سلام میکنم ..

میثم شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:19 http://meisam13.persianblog.com

نمی خوام ببینم که خدای نکرده چیزی بجز عشق سرانجام کارتون باشه...پس حواستون جمع باشه رفیق!

یاسر شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 13:20 http://manofereshte.blogsky.com

سلام.مشکل خودش حل میشه...فقط کار نسنجیده نکن...

احمد شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 15:01 http://marde-darya.blogsky.com

سلام،
اولین باره اینجا رو دیدم و به نظرم خیلی جالبه!

امیدوارم همیشه همدیگر رو دوست داشته باشین و به هم برسین. اما سعید جان! مواظب خودت باش!

ویدا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 22:39 http://vida64.persianblog.com

سلام...ای شالله همیشه همین طور باشه برا شما دوتا...منظورم اینه که عشقتون پابرجا بمونه..اگه خبری از عروسی و این حرفا شد به منم خبر بدین.... الگانس عروسیتونم من بهتون می دم...بیاین تو وبلاگم ببینین چه جوایزی ارزنده ای بزاتون در نظر دارم

م.بهتاش یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:43 http://sunset.blogsky.com

خب
این وبلاگ یه چیزیه بین مریم و سعید.

امیر یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 14:40 http://4all.blogsky.com

اولا سلام
ممنون که بهم سر زدید
در ضمن همون طور که گفته بودید بله قالب به شما تعلق می گیره فقط یه چند وقتی باید صبر کنید چون واسه من یه مشکل پیش اومده
ممنون فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد