مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام!!

سلام امان از دست این سرورای بلاگ اسکای !!دیگه شورشو در آوردن! والا اگر بخوام از خودمون بگم این که هنوزم درگیر مسایل قبلیم و چیزی عوض نشده و هنوزم محتاج دعا!!!دوستون داریم...یا حق!!
نظرات 1 + ارسال نظر
قلب یخی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 22:26 http://iceheart.blogsky.com

سلام دوست خوب فکر کنم من هم مشکلم مثل تو هست! ولی با این تفاوت که موضوع ما کاملآ برعکس است... البته من هنوز سال اول هستم که گرفتار او شدم... و هنوز رابطه ای بین مان وجود ندارد و وبلاگ قبلین که فقط از او می نوشتم...همه دانشگاه آدرس وبلاگم رو فهمیدن و سه شد و بقیه اش رو خودت حدس بزن... فکر کنم در آینده با معرفی او به خانوده ام کلی درد سر و مشکلات در پیش دارم... چون پدر من هم استاد هردوی مان هست!! منو راهنمایی کن به نظرت خیلی زود تصمیم گرفته ام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد