مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدایا عاقبتومونو به خیر کن

امشب داشتم سریال کمکم کن رو نیگاه می کردم .اون دختره که پسر عموش ( کامران ) خیلی دوستش داشت به سروش می گفت  من می دونم که کامران خیلی دوستم داره ولی ما جفتمون صفتهایی داریم که نمی ذاره با هم زندگی کنیم ( مغرور - کله شق و یه دنده - کم صبر و تحمل و ....) حالا شما به این صفتها عصبی بودن و بد دهن بودن رو هم اضافه کنید می شه حکایت من و مریم ! نمی دونم به خدا ! مریم به نظر می رسه یه کم جا زده !! یعنی می ترسه . به خاطر مشکلاتمون مریم یه کم می ترسه و شایدم حق داره !! نمی دونم . اما به هر حال من گل ناز مریمم رو مثل همیشه دوست دارم . هر چند گاهی جون به لبم می کنه و جون به لبش می کنم . هر چند گاهی زندگی رو .......  بی خیال الان سر وصل شدن من به اینترنت کنتاکت داریم ! بی خیال بابا ! فقط مریم خانوم دوست دارم یا کاملا دوستم داشته باش یا کاملا متنفر! یاهو
نظرات 11 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:13 http://shabenili.blogspot.com

خدا به دادتون برسه

هیچکس سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
چو میتوان به صبوری کشید جور عدو
چرا صبور نباشم که جور یار کشم؟
پیروز باشی.

شیدا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 http://www.deltangiha2000.persianblog.com

سلام درست یا غلط شیدا و خاطره هاش برای لوسی تولد گرفتن . خوشحال میشم تو تنهایی من شریک بشین

امیر (عاشقانه های نرگس) سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 23:13 http://nargeslove.persianblog.com

سلام سعید خان
براتون آرزو موفقیت میکنم. خیلی تعجب کردم وقتی دیدم که نوشتید:
یا کاملا دوستم داشته باش یا کاملا متنفر
این شما نیستید که تصمیم میگیرید دیگران چه احساسی به شما داشته باشند.
موفق باشید

سولماز سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 23:46 http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام امیدوارم که هر چه زودتر خبر عروسیتو نو بشنوم
صبر همه چیز و حل میکنه

آرتا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 15:22 http://darkness.blogsky.com

با نظر آقا امیر عاشقانه های نرگس موافقم

یاس سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 21:49

سلام امیدواارم حالتون خوب باشه شما واقعا عاشقید؟ منو ببخشید که اینو میپرسم من هم نوشته های شما رو خوندم هم نوشته های مریم خانومو راستش نمیتونم مثل دیگران هی بهتون امیدواری بدم عشق یعنی بتونید از خودتون بگذرید به خاطر کسی که همه چیزو برای اون میخوای شما این توانایی رو در خودتون میبینید من نمیخوام شما رو نا امید کنم ولی واقعا عاشقید که به خاطر این احساس ژاک بتونید همه رفتارهای بدو در هخودتون از بین ببرید دنیای ما ژر از عشقه و عاشقهایی که فقط فکر میکنن که عاشق هستن بیاید و مثل همه نباشید

یاس سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 21:56

زندگی دوقسمت داره قسمتی که عشقه و قسمتی که از خود گذشتگیه برای ساختن یک زندگیه پر از ارامش فقط عشق نیست که نیازه در یک سطح بودن وضع مالی ممکنه زیاد تاثیر نداشته باشه ولی مطمئن باشید در یک سطح بودن طرز فکر ورفتارها همه زندگیه گاهی کم رنگ شدنش هم میتونه یک زندگی رو از اوج خوشبختی به بد ترین درجه برسونه شما فکر میکنید میتونید با هم در مورد یک موضوع به یک نتیجه برسید؟

یاس سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 21:59

اصلا بیایم یک کاری بکنیم شما با هم قرار بذارید موضوعی رو انتخاب کنید و هر کدوم در موردش نظرتون رو جداگانه رو یک کاغذ بنویسید از نظر روانشناسی میتونید بفهمید طرز فکرهاتون در چه سطحیه ممکنه بخندید و از کنار حرفم بی تفاوت بگذرید اما امتحانش بد نیست سعی کنید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 22:06

تنها خوبیه انسانها یا پر رنگ ترین خوبیه انسانها اینه که زود تغییر میکنند پس شما هم میتونید اگه دوستش دارید واگه دوستتون داره باید سعی کنید نه لج بازی من براتون ارزوی موفقیت میکنم اتفاقی به اینجا اومدم اما خوشحالم که با شما اشنا شدم سقفتان پا برجا دلتان بی ریا و از خود گذشتگیتان چون دریا خدا نگدار

یاس سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 22:08

منو به خاطر پر حرفیم ببخشید این شغل منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد