مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خدارحم کنه !

سلام . اولا امشب دلم شدیدا هوس زیارت امام رضا رو کرده بود. از طرف دیگه مریم خانوم شدیدا از طرف خانواده شون تحت فشاره برا انتخاب کاندیداهای اونا ! خدا خودش رحم کنه . بچه ها دعامون کنید!
نظرات 7 + ارسال نظر
هیچکس جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 15:01 http://www.hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
خوبی شاه داماد؟ یه سوال. رحم کردن خدا رو چه جوری معنی می‌کنی؟ یعنی اگه خانواده‌ی مریم خانوم مخالفت کنند و به قول خودت «دور از جان هر دوی شما» به هم نرسید خدا بی‌رحمه؟
هر چه دلم خواست نه آن می‌شود
هر چه خدا خواست همان می‌شود
پیروز باشی.

شیدا بی لوسی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 17:09 http://www.javabet.persianblog.com

میفهمم حال مریمو . خودم هم همینجوریم . اقا سعید باز هم برو . واینساااااااااااااااااااااااااا

خدائی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 19:16 http://khodaei.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگر تمایل داشتی یه سری هم به ما بزن و نظرت هم بده
خوشحال میشم
موفق باشی

یک دوست دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 19:00

تنها کاری که من میتونم بکنم اینه که بگم.......
این که بگم : خدایا خودت حاجت این ۲ تا کبوتر (چه شاعرانه؟؟) !! رو برآورده کن تا ایشالا به هم برسنو زیر یک سقف زندگی کنن...............

یک دوست دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 19:01

مریم خانم
شما بیشتر سعی کن
?ok

مجتبی چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 17:54

سلام...خیلی وقت این صفحه رو میخونم.منم یه مریم دارم و دو سال از آشناییمون میگذره..ژس قول میدم چون میدونم حرف مفت نزنم.میخوام به جفتتون بگم همیشه ایمان داشته باشین با تمام اتفاقایی که میارزه...موندن میارزه..یا حق

عاشقه هر دوی شما دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 22:49

سلام.
من تمام صفحات وبلاگ شمارو خوندم
عالی
عالی
عالی
من عاشقه هر دوتای شما هستم با خاطاته زیباتون چون خودم سه سال با یکی بودم و بهش نرسیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد