مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سال نو مبارک

سلام. خب من اشتباه کردم و چند تا آی دی یاهو بد رو اضافه کردم به مسنجرم ولی خدائیش باهاشون نچتیدم و همین باعث شد خیلی به مریم خانوم بر بخوره ~ اما بحمدالله مشکل حل شد و همه چیز سرجاش برگشت ... البته من خودم شخصا از خودم بعید می دونم دیگه چنین کاری کنم . خب یا علی - سال خوبی داشته باشین
نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:52 http://www.baghroyaha.blogsky.com

سلام.خوبی ؟ سال نو مبارک . وبلاگت خیلی خیلی قشنگ هست . تبریک به خاطر اینکه قشنگ مینویسی. خوشحال میشم به باغ رویاهای من هم سری بزنی .در پناه حضرت مهر باشی

شیدا بی لوسی شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 14:06 http://www.javabet.persianblog.com

سلام بی معرفتاااااااااااااااااااااااا بابا حالا چندتا ایذی مگه چیه ؟ مهم اینه که سعید با اونا مث مریم چت میکنه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد