مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلم برات تنگ شده جونم ...

سلام بچه ها . من مسافرت بودم و تازه برگشتم . جاتون خالی . به طرز عجیب غریبی دلم برا مریم خانوم تنگ شده . امیدوارم سلامت باشه ، چون مریم هم مسافرته .
نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:40 http://pcf.blogsky.com

سلام دوستان عزیز.
من شهرام هست. و در زمینه ی وبلاگ تازه شروع به کار کردم.
اگه مایل به تبادل لینک با من هستید لطفن در بخش نظرات وبلاگم مطرح کنید. باعث خوشحالی منه که با یک وبلاگ مشهور تبادل لینک کنم البته اگه مایل باشید.

بروبچ ایران دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:53 http://barobachiran.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
موفق باشی
به من سر بزن
تبادل هستی؟
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد