مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دوست عزیز ما شیدای عزیز !!از ما رنجیده خاطر شدن و این ما رو خیلی ناراحت میکنه ..شیدا جون داخل بلگتون نمیتونم نظر بدم عزیزم نمیدونم چرا قسمت نظرات باز نمیشه ...ازت میخوام بیای و واضح برام بگی چی شده عزیزم !!!حال سعیدم یواش یواش رو به بهبودیه و از این بابت کلی خوشحالم و همه عزیزانی که اونو دعا کردند رو سپاسگذار...دوستون داریم ..یا حق!!!!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا بی لوسی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 18:05 http://www.javabet.persianblog.com

سلام عزیز . نمیدونم چرا میگی ایراد داره . من از همه کامنت دارم جز شما . اما علتش این نبود علتش اینه که وقتی من با دلشوره هر روز میام و منتظر اپدیتت هستم دلم میخواد تو هم واضح بگی چی شده ؟ یهو از هم جدا میشین و باز ............ امیدوارم همیشه با هم بمونین خوب و خوش

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 20:17

ئش ذثمشناشقث دشبشائهیهئ ساخئش ذشاشئ ثتیثرشت ئهنخدهی غش یشقهد تخیش ئهساهد

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 20:17

ma belkhare nafahmidim ke shoma darin ba ham ejdevaj mikonid ya joda mishid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد