مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

توکل به خدا!!!

والا من و سعید آقا مشکل زیاد داریم و چون ارتباطمون خیلی خیلی کمه نمیتونیم اونارو حل کنیم و روی هم میمونن ..عملا این روزا نه ما همیدیگرو اصلا میبینیم و حتی ارتباط تلفنی داریم و من تند تند در پی رد کردن خوستگارای سمجم !!!که دست از سرم بردارن و راه رو برای ورود شازده سعید هموار کنم ....برامون دعا کنید ..یا حق!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
شیدا بی لوسی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 http://www.javabet.persianblog.com

بازم دلم طاقت نیورد اومدم. خواستگارا رو نگو که واقعا درکت میکنم اما شازده سعید کی میاد ؟

محمدرضا آنلاین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:55 http://asm2.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری نظرت در مورد تبادل لینک چیه منتظر جوابت هستم راستی نام وبلاگت رو هم بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد