مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

هنوز هستم محکمتر از قبل ....

سلام بچه ها. ببخشید که مدتها نتونستم آنلاین باشم . راستش یه روز که مریم خانوم به ظاهر به نیت امتحان من گفت داره می ره خونه بخت به معنای واقعی کلمه داشتم قالب تهی می کردم . پس مطمئن باشید که حداقل از جانب من هنوز این رابطه با شدت بیشتری از اول ادامه داره ! اما مشکلات یه حدش طبیعیه یه حدش هم ناشی از کم صبریها و بچگیهاست ! خدا خودش درستش کنه . بچه ها خیلی فشار رومونه خیلی ......... خب دیروز هم فکر کنم مامان مریم منو دید شب هم ظاهرا تو خونه یه بحث جدی شده . بیشترین تاکید اونا به مسائل فرهنگی و مالیه که من فکر می کنم تا یه حدی به اون شوریهایی که می گن نیست و تا یه حدی هم خدا کنه واقعا (( کافر اگر عاشق شود بی وقفه مومن بشود !) بی خیال بابا از شیدا بی لوسی و ..... همه دوستای مهربونمون واقعا ممنونم . فقط خدا کنه ما قدر محبت هم رو بدونیم و با سهل انگاری فرصتها رو از دست ندیم . انشالله
نظرات 3 + ارسال نظر
کیمیانت چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 00:59 http://kimiyanet.blogsky.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن !

لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، بدون فیلتر و با پشتیبانی 24 ساعته را احساس کنید.

شیدا بی لوسی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 http://www.javabet.persianblog.com

هنوز هستم محکمتر از قبل .... سلاااااااااااااااااااام تبریک میگم . همین جمله ت خودش کلیه . راستش همش میترسیدم نکنه شما به داغی مریم نباشین . اما افرین . یادت باشه که مریم خیلی نیاز داره این روزا به حمیتت
به امید شنیدن خبرای خوب

یک دوست چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:49

خدا خودش کریمه..........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد