مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام بچه ها امروز مامان سعید جون تماس گرفتن خونّ ما و مامانم هم گفتن یه ماه به ما فرصت بدید چون خواهرم داره برا یه ماه مهمون ما میشه ...ان شا اله تابستون خوبی داشته باشیم و ختم به عقد من و سعید شه ..یا خدا....این قسمتم برای شیدای عزیز:: شیدا جون من نمیتونم داخل بلاگت نظر بدم یا واقعا نمیشه عزیزم ؟؟؟لا اقل ایمیلتو بهم بده لطفا ...مثل همیشه یاحق!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
شیدا بی لوسی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 15:22 http://www.javabet.persianblog.com

سلام خانمی خیلی خوشحالم . خداروشکر . اما مامان با تو صحبتی نکردن ؟ بحثی چیزی ؟ راستی من که ایدیمو بهت دادم مون میلم هسسسسسسست . راستی پس چرا اقا سعید میتونه کامنت بذاره شوخی کردم خیلی خوشحال میشم بیشتر باهات اشنا شم اگه خواستی شماره تو بهم بده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:58

۱ ماه دیگه هم میاد............
بستگی داره چی جواب بدید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 21:08

سیاوش پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 21:09

سلام
دعا کن من و انسیه به هم برسیم منم برات دعا میکنم

پدیده سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:03 http://www.paryearezoha.blogsky.com

سلام مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد