مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلتنگ و نگرانم ...

سلام ۲-۳ روزی نه من خونه بودم و نه مریم خانوم. من دورو بر شیراز خودمون بودم که حسابی خوش گذشت و مریم خانوم هم دورو بر کشور خودمون که اصلا بهشون خوش نگذشته ! توی طول سفر کلا جای مریم خانوم رو به قول شیرازیا سبز و به قول بقیه خالی کردم بعد که اومدم آفلاین چک کردم دیدم که مریم خانوم از رفتار من اظهار ناراحتی کردن ....  بچه ها من اصولا آدم زبون بازی نیستم و احساسم توی دلمه ولی مریم نمی دونم بهونه گیرانه یا ... ناراحته که چرا اظهار دلتنگی نمی کنی یا .... این یه مسئله که باعث نگرانیمه و مسئله بعد هم اختلاف سطح خویشان ما با اوناست که دیروز بیشتر از هر وقت به چشمم اومد و نگرانم کرد. ما یه خونواده روستایی خیلی متوسط با مال و ملک خیلی محدود داریم و اونا .... نمی دونم از اینکه مریم این مسئله رو به خوبی هضم نکنه و بعدا با فروکش کردن آتیش عشق امروزش شروع به بهونه گیری کنه می ترسم . نگران آینده خودم خیلی نیستم خدا کریمه اما خونواده من همیشه همینن. نمی دونم والله ! راستی من ( سعید )‌تصمیم دارم علیرغم نظر قبلیم توی انتخابات شرکت کنم و به دکتر معین رای بدم شاید به زودی نظرات خودم رو در این باره به شما بگم که شاید شما هم قانع شید و رای بدید اونم به دکتر مصطفی معین . تا بعد ...
نظرات 10 + ارسال نظر
شیدا بی لوسی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 http://www.javabet.persianblog.com

سلام بچه ها . لوسی نامرد نیست ! نمیاد به خاطر همین مسایل مادی . نفرین به پول

مهدی دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 23:03 http://www.love-is-u.blogsky.com

سعید جان برا ما هم دعا کن به هم برسیم من که دیگه طاقت دوریشو ندارم .

شیرین چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 00:06 http://glimmer@blogsky.com

راستی یه روح می تونه عاشق بشه؟
بهم سر بزنید.البته با هم!
منتظرم

سخنگوی مستقل چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 00:13 http://Drmoeen.blogsky.com

آقای دکتر معین ... سانسور !!

نوا چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 14:57

سلام
امروز اتفاقی پیداتون کردم جالبه
منوعشقم هشت سال منتظر ماندیم تا الاخره مرداد پارسال خواستگاری انجام شد وانشائالله ۱۷ تیر امسال زندگی رسمی ومشترکمون را شروع می کنیم من کاملا درکتون می کنم اما تنها راه غلبه بر مشکلات اول غلبه بر احساسات منفی خودتان بعد صبر کردن بعد اعتقاد واقعی به عشقتون داشتن که اگر این آخری را داشته باشید خانواده ها به راحتی قبول می کنند
نوا احمدی

یک دوست چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:07

من در این مورد اصلا از سعید خوشم نیومد

محمود و منصوره دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 http://edisoun.persianblog.com

سلام عزیزان، ممنون از این که به ما سر زدید، وبلاگ قشنگی دارید، البته من فقط تا سه پست قبلیتون رو خوندم، در مورد مسئله ای هم که آقا سعید نوشته بود باید بگم که سطح فرهنگی به نظر من مهم تر از هرچیزیه، خیلی توی زندگی افراد موثره، در هر صورت امیدوارم انتخاب درست رو کرده باشید و با هم و در کنار هم خوشبخت بشید، وبلاگ ما آپدیت شده، منتظرتون هستیم، شاد و سلامت باشید، خداحافظ و التماس دعا

ستاد نسل سومی های حامی معین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 http://www.na30m.com

تجمع وبلاگی وبلاگ نویسان حامی معین : روز پنجشنبه مورخ 26/3/84 در میدان گاه اصلی پارک لاله ، ساعت 18 بعدازظهر برگزار می شود . از تمامی وبلاگ نویسان حامی معین دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند .

علی آزاده پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 18:38 http://aliazi.blogsky.com

salam be maryam jan va saiid agha az yek rangi va sadegi weblogo eshghetoon kehili lezat bordam rastesho bekhay saaid jan injoori fekr nakon motmeinam maryam khanom ham dar javabe to vaghti gofti ke bad chi ke ?oonavght mige panah mibarim be khoda mage na?
omidvaram hamishe ashegh ham bashid
ba ejazatoon linketoonam be name MARYAM VA SAIID ZIRE YEK SAGHF DADim
YAHAGH

گل بیتا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 18:27 http://setarehsorby.blogsky.com

سلام حالتون خوبه ؟
وبلاگ جالبی دارید . تلاشتون برای بهم رسیدن خیلی قشنگه
اما خیلی ها مثل شما هستن شما چرا این قد نگرانید
مهم این که هردوهمدیگه رو دوست دارین وهمین باعث می شه که هرمانعی روباهم ازسرراهتون بردارید . اگه یکی تون کم بیاره دیگه نمی شه تحمل کرد. پس تاوقتی باهمید می تونید مطمئن باشید. براتون ارزوی وصال می کنم
بیتا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد