مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

چی بگم والا؟؟؟!!!!!

سلام به همه دوستای گلم .....این روزا که همه چیز داره با بدبختی جور میشه و من مشغول پروندم ۲ تا پشه مزاحم دیگه هستم ..سعید آقای گل شازده تـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازه یادشون امده که ای داد و بیداد که من ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد شدم و .........هـــــــه !!!!!!!!!!!!چی بگم والا هیچ وقت نمیشه وجود مردارو شناخت ...باور کنید ..تو این شرایط روحی من فکر کنید این حرف سعید چه ضربه ای به من و این رابطه میزنه ..حالا قضاوت و عدالت و نصیحتش به سعید با خودتون .....یا حق!!!!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:46 http://batashakorazshoma.blogsky.com

سلام :
...یه واقعیت تلخ..شایدم شیرین :!!

..آدم حتی با گذشت یه عمر(۵۰-۶۰-۸۰ سال...)گاهی اوقات ازش کارهایی سر میزنه که مایه تعجب خودش میشه!!...و تو اون لجظاته که میفهمه با گذشت این همه سال هنوز خودش رو نشناخته...

...اونوقت چه انتظاری میشه داشت که آدمی که خودش رو نمیتونه پیش بینی کنه..بتونه دیگرانی رو که مددت ی باهاش مجاور بودند ...بشناسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!

باور کنید حتی بعد از سی سال از زندگی مشترکتون باز هم هستند لحظاتی که بهشون میگن نمک زندگی!!....فقط همدیگه رو درک کنیم...شرایط همدیگه رو بفهمیم...بریم تو قالب هم...اونوقت میبینیم که نه!!..انگار همچین کم هم منو دوست نداره ها....

شاد باشید
راستی سعید جان برام یه ایمیل به آدرسم بفرست.آدرستو میخوام....لطفا
با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد