مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

نه بابا مشکلی نیست

راستش اگه بخام بگم حرفی رو که مریم خانم گفتن رو من نگفتم که دروغ گفتم ! اما به خدا امشب اونچنان دلم براش تنگ شده بود که حد نداشت . فکر کنم گاهی دلخور شدن و یه کم دلسرد شدن و دوباره از شدت دوست داشتن سر جای اول برگشتن طبیعی باشه نه!؟ می دونم که خیلی دوسش دارم اما متاسفانه گاهی قدر این دوست داشتنو نمی دونیم . امروز جوری برا یه عده که با من کلاس داشتن از عشق به مریم گفتم که مطمئنا همه غبطه زندگیمونو می خورن!!! راستی بچه ها یه موقع نخوره سر پوزمون !!! خدا نکنه !
نظرات 2 + ارسال نظر
هیچکس سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 00:10 http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
مشکلی نیست که آسان نشود
آقا سعید باید هراسان نشود!!!
عاشق باشید تا همیشه.
پیروز باشید.

مهدی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 19:36 http://oxin.blogsky.com

سلام اقا سعید من تازه از امتحانات فارغ شدم باید یک چند روزی تو رختخواب بخوابم!!! خب مببینک که داری اذیت می کنی ببین پسر خب سعی کن که از این حرفا نزنی ....
حالا جدا از شوخی گاهی اوقات خیلی خوبه که ادما تو دوستیهاشون شک کنن و در موردش فکر کنن و بعد دوباره با هم باشن ... ان شا ا... که بهم برسین و همیشه با هم باشین...
یک سری هم به ما بزن راه دوری نیست به خدا
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد