مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

نه!!نه!! مثه بچه بدا !!!

کی از وستان گلمون باران عزیز یه نظر داده بودند که من و سعید با هم فرار کنیم ....پس از تشکر از لطف و نظرشون باید بگم من و سعید هنوزم هنوز پیر زن و مرد خانه سالمندانیم و هنوزم به این مسایل پیر نگاه میکنیم و شکر خدا توانایی این کارها رو نداریم میخواییم که آبرومندانه و زیر سایه امام زمان و بعد هم پدر و مادرامون بریم سر زندگی تا بتونیم برای فردای بچه هامو نم با افتخار الگو باشیم ..پس دعا کنید گیرای شش پیچ بابای منم کم شه ..یاحق!!!
نظرات 10 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 16:45 http://curnation.blogsky.com

زمان همه چیز رو درست می کنه ...اندکی صبر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 16:47 http://www.nazgol.blogsky.com

salam
saaeed jan maryam jan bayad begam kochiktar az shomam vali ba moshkel i ke shoma darid besiyar saro kale zadam to khonevade
albate na baraye khodam
faghat mitonam begam ta vaghti paye harfeton vaysin o begin ke mikhayn hamdigaro va kami ha aghelane barkhord konin va say konin daeeman in mozo ro be hame begin motmaeen bashin kasi jeloton ro nemitone begire ......................nszgol

پویا عسگری پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 18:41 http://betterlife.blogfa.com

سلام سعید جان و مریم عزیز
نمیدونم من رو یادتون میاد یا نه؟
من پویا هستم که البته فکر میکنم شما من رو با نام کاوه رهنما میشناختید(گروه زندگی بهتر)
متاسفانه خیلی وقته که از شما خبر نگرفته بودم
امیدوار بودم که امروز که میام خبر خوش وصال رو تو وبلاگتون ببینم ولی گویا هنوز مشکلات ادامه داره
به امید خدا هر چه زودتر این مشکلها برطرف بشه و به زودی خبرهای خوبی از شما عزیزان بشنوبم
به خدا توکل کنید
در ضمن اگر وقت داشتید به گروه هم سری بزنید

شیدا بی لوسی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 18:53 http://www.javabet.persianblog.com

سلام فرار چرا ؟
خدا تا اینجا کلی باهاتون بوده محکم باشین و توکل کنین

بیتا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 19:51 http://durna.blogsky.com

سلام ...مرسی به من سر زدین...باز هم بیا...با آغوش باز میام به استقبالت مرسی بای

هادی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 20:53

سلام.
اندکی صبر سحر نزدیک است.
به امید روزهای سبز و بهاری آینده....
فقط حواستون باشه سعی کنین تا جایی که ممکنه خانواده رو به صورت منفی حساس به قضیه نکنین/.
آرامش بهترین راه حلله..... یا حق
بهم پی ام بدین انشا الله خبرهای خوش...

باران پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 23:16

salam, etefaghan man manzoram farar kardan nabood, shayd man bad bayan kardam benazare man farar kardan kare fogholade ahmaghaney hast, man goftam ye aghed ashna gir biarid ke shayad che midonam ye kari bokone ke nafahman sene agha said kamtare, badesh ham ke ezdevaj kardid ke dige sen mohem nist, man mazerat mikham vali man aslsan manzoram farar kardan nabood, farar kardan kare fogholade ahmaghaneye , beharhal mazerat mikham dige dekhalat nemikonam

باران جون لطفا یه میل بهم بده!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 23:18

manzore man aaghedi bood ke aghdeton mikone, joloye pedar madareton,

نسرین جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 20:05 http://oxin.blogsky.com

سلام
می بینم که متاسفانه مشکلات شما تمامی نداره و ....
بی معرفتیتون رو هم به حساب زیادی مشغلتون می ذارم ...
ولی اینه رسم دوستی ؟
راستی آقا سعید من تنها راهی که به نظرم می رسه اینه که فقط و فقط به خودش توکل کنی که همه ی کارا رو درست کنه متمئن باش که اگر قسمت شما دوتا به هم پیوند خورده باشه این مشکلا همشون حل می شم اونم به دست یکی دیگه !!
یا حق
زیاد هم خودتونو ناراحت نکنید . همه براتون دعا می کنن و من !!

وحیدعاشق از افغانستان شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 20:29 http://sh-wahid.blogsky.com/

سعید جان و مریم جان من ازخداوند میخوام که شما روهمیشه درپناه خودداشته باشه انشاالله درکنارهم پیر شوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد