مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تاپ..تاپ....

سلام به همه دوستای گلم …..
تاپ تاپ هم به خاطر 26 تیر و و هم جواب آزمایش فردا و هم عشق سعید……
منم این روز بزرگ تقویم عشق من و سعید جون رو تبریک میگم و آرزوی 100 ساله شدنه این روز رو دارم !!!!!!!!!!
والا دور از جونتون هر روز که میگذره بیشتر عاشقه سعیدم و این روزا که نزدیک عقد داره میشه دلم تاپ تاپ موقع دیدنش میزنه …چه بچه گونه نه؟؟؟
امروز هزار بار خدارو شکر کردم که خدا سعید رو بعد از پدر و مادرش به من بخشید ….عاشقونه دوستش دارم ..و آرزو میکنم همیشه همین طور بمونیم ..
مثل همیشه محتاج دعاتونیم …….یاحق!!!!!!!!
نظرات 4 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 21:46 http://jokabad.blogsky.com

سلام دوستای گلم!
من هر روز به وبلاگتون میام تا از حالتون با خبر شم
راستش من ۲روز پیش اومدم به وبلاگتون و کلی از تعجب شاخ در آوردم!واسه اون ............
به هر حال چیزی بود که گذشت و الانم خیلی خوشحالم که هردوتاتون عاشقونه همدیگرو دوست دارین
منم یه مونا دارم که قد یه دنیا عاشقشم
قضیه من و مونا هم دقیقا مثل شماست ـ((البته ۹۰٪ ))-
امیدوارم که خبر عروسیتون رو تو وبلاگتون ببیتم
این آرزوی قلبی منه چون شماها هم رابطه عشقتون مثل منو مونای من پاکه
من لینکتونو تو وبلاگم گذاشتم اگه شما هم لینک منو بذارین ممنون میشم
البته اگه نذاشتینم بیخیال!!!
یه نصیحت هم از من داشته باشین:
همیشه وقتی بین خودتون یه مشکلی پیش اومد یکیتون کوتاه بیاد اینجوری زندگی همیشه به کامتونه
دوستدارتون ؛ محمد
در ضمن آی دی من اینه : bigfoot1667
یا حق

سعیده یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 23:03 http://saeedehsesoot.blogsky.com/



دوستان عزیزم سلام
اینشاالله این روز همیشه براتون تداعی بهترین روزها ی زندگیتون باشه
این بهترین و اولین نظر تو این وبلاگ
از جفتتو ن ممنونم
همیشه سبز باشید

شقایق یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 23:13 http://dardehentezar.persianblog.com

مریم نازنینم و سعید آقای گل سلام .... وای که چقدر اینجا بوی عشق میده ... باور میکنید با خوندن خط به خط نوشته هاتون لبخند روی لبام زیاد تر و زیاد تر شد...عشق قشنگی دارید و به خاطرش بزرگترین تبریک ها رو نثارتون میکنم ... خوش به حالتون ... راستی هر وقت قضیه جشن و اینطور چیزا شد ما هم هستیم ها ... شیرینی یادتون نره ... امیدوارم ژیوند عشقتون با ثانیه ها حتی به اندازه یک دنیا محکمتر بشه ...

جمال (ن) دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 http://www.jyran.mihanblog.com

سلام من رو به شما دو زوج عاشق بپزیرید

**دوست عزیزتان**

من از این که به وبلاگ من سر زذیذ و این افتخار و به من دادید متشکرم برای شما آرزوی خوشبختی می کنم و امیدوارم که در مراحل زندگتان موفق و پیروز باشید .


من در بالا وبلاگ دیگرم را قرار دادم اگه وقت داشتید به آن نیز سری بزنید (اگه دوست داشتید نظر هم بدید .

با تشکر جمال (ن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد