مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلهره های قشنگ ما

سلام بچه ها . باز هم از مهربونیهاتون ممنونم !امروز قراره جواب نهایی آزمایشمون رو بگیریم . یه نگرانی خیلی قشنگ و امیدوارانه دارم . دعا کنید خون سد راه من و مریم نشه برا به هم رسیدن (انشالله ) یا خدا!
نظرات 3 + ارسال نظر
اکسیر دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:58 http://exir.blogspot.com

سلام. واقعا خوشحالم از اینکه شماها خوشحالین. از صمیم قلب براتون خوشی آرزو می کنم. ایشالا که «خونتون به هم بیاد»! ؛)
خوش باشین مزغهای عشق تا ابد...

ناناز دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 http://omidezendegi.blogsky.com

سلام
خوشحالم
و دعا میکنم که جواب آزمایشات مثبت باشه
شما هم برای من دعا کنین

سارا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:33

سلام دعامیکنم به هم برسین وخوشبخت بشین الهی به پای هم پیربشین ازخدامیخوام زندگیتان شیرین ولحظات عمرتان باعافیت وشادکامی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد