مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این روزای ما......

سعید : (( هیچ وقت دنبال لقمه بزرگ نباش چون ممکنه بهش نرسی و لقمه کوچیکتو هم از دست بدی )) سلام بچه ها! این پند دایانای عزیزه . اما من از لقمه کوچیک گذشتم . خدا عاقبت من و مریم رو به خیر کنه !!‌امشب هر دو تامون دلمون گرفته بود و مریم کلی گریه کرد !!! نمی دونم !! خیلی تحت فشاریم. زندگیمونو دوست داریم .
مریم : سلام به همه اونایی که در تمام این سالها مارو تنها نذاشتن .....همتونو دوست دارم ..نمی دونم شاید بعضی از دوستای گلم  اون خونه تنهایی اون روزای منو یادشون  باشه و بشناسن اون یکی وبلاگمو میگم ..میخوام اونجا حرفای دلتنگیمو بیشتر بگم تنهام نذارید ....................
آره سعید راست میگه امشب گریه کردم .هم از وحشت آینده و هم از دلتنگی های امروزه روز...... البته این روزا همه دغدغه من کار سعیده .همین ..میدونید هیچ وقت عشقه قبل از ازدواج رو با بعد از اون مقایسه نکنید .این روزا من یه جورایی سعید رو دوست دارم که باورم نمیشه .از این بابت خدارو خیلی شاکرم اما دلم شور میزنه ..آخه شاید خیلی ها به انتظار این باشند که به من بگن ««اشتباه کردی....»»اما من به خدا توکل کردم و اون هیچ وقت بنده هاشو پشیمون نمیکنه میدونم ...میدونم همونجوری که فکرشو میکردم منو سعید  با هم خوشبخت میمونیم ....اخه میودونید ..ماشالله اگر چشم نکنم سعید گله ..مثل آینه پاکه ....البته خب یه کم زود جوش و عصبی هست مثل هر جوونی اما همش نوکه زبونه ...وای چقدر پر حرفی کردم ......
میدونید امشب به سعید گفتم دلم برا مکه پر میزنه برم روبروی خونه خدا بشینم و ازش هرچه تو دلمه طلب کنم ..درست مثل اون شبی که رفتم جلوش نشستم و بهش گفتم که من ظاهر دنیارو نمی خوام و اونایی هم که همه میگن خیلی ین برا من نیستن یه نفر رو به من بده که خوراک روحم باشه ....اونی باشه که اول از همه ذهن عریانش مال من باشه و چیزی پشت پرده نباشه که من ازش بی خبر بمونم ..خب کمکم کرد شکر..حالا هم ازش می خوام زندگیمونو سرو سامان بده..... یا دهنده بی منت ....دوستون داریم ...یا حق!!!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 http://www.kenko.blogsky.com

سلام. چه وبلاگ قشنگی دارید ...
مطالبتونم دارم می خونم قشنگن.
امیدوارم موفق باشید. یه سرم به ما بزن خوشحال می شم

هیلدا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 http://www.hildabihamtast.blogsky.com

مریم جونم......به خدا اینکه آدم خیالش راحت باشه روح طرفشو صاحبه خیلیه...................فکرشو کن اگه دنیای پولو داشتین ولی روحا صاحب همدیگه نبودین چی میشد......خوشحالم که هر لحظه احساس خوشبختی می کنید......می بوسمت.....ذاستی مریم آدرس وبلاگتو بدب بهمااا ندارمش

مهدی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 17:37 http://www.vdr.blogfa.com

سلام خوشحال می شم به من هم سری بزنید

محمد دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:24 http://jokabad.blogsky.com

سلام آقاسعیدو مریم خانم
منو که هنوز یادتون نرفته؟ JOKABAD
امروز بعد از ۲ ماه کامل اومدم
خوندم که چه قدر ناراحتین از این وضعیت...
کلی غصه خوردم. آقاسعید و مریم خانم توی بدترین لحظه ها هم هیچ وقت از هم دور نشین ... خدا عاشقارو دوست داره
منم عاشقم اما هنوز توی زندگی نیفتادم... چون فعلا۱۸ سالمه...
اگه کارتون گره خورده ... براتون نذر کنین ... منم نذر میکنم
خدا یارتون
من بازم میام

شیدا بی لوسی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:24 http://www.javabet.persianblog.com

سلام مریم جون هرچند که تو هیچوقت نمیایی و چیزی نمیگی اما بذار اول بهت بگم که چرا وقتی هنوز پل جلوتونو نساخته بودین پل پشت سرتونو خراب کردی ؟ بعد هم میشه آدرس اون بلوگتو بهم بدی و اما حرف اخر خیلی خیلی خوشحال باش که ذه برهنه سعیدت مال تواه و اون قدر فداکاری تو رو میدونه . اینکه هر وقت بخوای حرفی بزنی نگران پیامدهای بعدیش نباشی خیلی مهمه . این مشکلیه که من دارم

علی و آزاده چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:42 http://aliazi.blogsky.com

golaye mehraboon ishala hame chiz hamoontor ke mikhaiin ba komak khoda pish bere bacheha sabr dashte bashid aval zendegi vase har ensani oonjoori nist ke mikhat yekam tahamol shoma hamdigaro darid in khodehs bozogtarin komak o bozogtarin defa dar barabare moshkelatetoone

........ جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:13


mikhastam beheton begam ke eshghi ke darin behtarine sarmayehast hata age dar faghr ham bashid in eshgheton be ham mitone komaketon kone faghat nazarid sare yegheron dozar zengegie ke bedast ovordido az dast bedid inike beheton goftamo chon mesle shoma didam ke ba che zahmati beham residan vali badan sare inke nemitonestan mesle mojaradishon harchi bekhan begiran zendegishono pashondan alan biain bebinideshon pashimone pashimonan vali jesaratesho nadaran beham began ino bedonin momkene pol nadashtebashid vai bedonin kheilia hasrate in eshghi ke shoma darido to zendegishon mikeshan
in che khobi dare ke shoma pol dashte bashid vali eshgho na pas bedonid age khoda khast ke beham beresid pas
komaketon mikone hatman khoda bozorgtar az inast
قربانتون.....
مطمئن باشید موفق میشید

واقع بین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:27

هان ؟ چی شد ؟ ریدین ؟
آخه بچه موچولو ها شما که خاله بازی نکردین گه خردین این کارو کردین حالا هم باید پاش وایسین
یعنی چی این حرف ؟ دیگه دانشگاه نمیرم و فلان و بهمان

واقعا که
خجالت نمیکشین جیک و پیک زندگیتونو بصورت مکتوب به همه میگین ؟
تازه براش سات هم زدین ! ابابا دست مریزاد
حتما دو روز یگه از برنامه های شب زفافتون مطلب و عکس و ... آپلود میکنین
شما میتونین این نظر منو فیلتر کنین مه مسی نبینه
ولی من با خیلیا در مورد شما و وبلگتون حرف زدم
همه یا میخندیدن بهتون یا میگفتن زشته هچی بهشون نگین بچن ! میگی نه بزار همه نظر منو بدونن .
حاظرم آنلاین باهاتون حرف بزنم هر موقع که بگین
منتظرم

سارا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:58

همه اش دروغ مریم و سعید هیج و جود ندارند اگر وجود دارند عکس جوره خود را بمانند توی وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد