مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

والنتاین مبارک !!!‌روزهای متفاوت ....

سلام بچه ها. اولا معذرت میخام که به خاطر احترام به نظر دوستی که به صورتی نه چندان محترمانه از ما انتقاد کرده بودند نظر ایشون رو از پست قبلی حذف نمی کنم فقط به این حد بسنده می کنم که بگم از روز اول بنای ما بر بازتاب بی فیلتر تمام ماوقع زندگیمان است چه از روزی که از هم جدا بودیم و چه امروز که به لطف خدا با همیم . اما اگر این شفافیت برای شما آزار دهنده است لطفا کمتر از ما سراغ بگیرید!!! در رابطه با اوضاع زندگی هم باید گفت خب شکر ...! مشکل کوچیکی برا من پیش اومده که باید به زودی عمل کنم و این هزینه سنگینی به ما وارد می کنه. حال و روز چندان مساعدی هم ندارم و این متاسفانه مریم رو خیلی اذیت می کنه گر چه اصلا به روی خودش نمی آره. به هر حال در هر حال شاکر لطف خدائیم . راستی امروز روز والنتاینه !! به سبک خارجکیها به مریم می گم که خیلی بیشتر از اولا دوسش دارم !! بچه ها خیلی دعام کنید ... تو این شرایط وضعیت نامشخص شغلی خدا به خیر بگذرونه ! از لطف همتون ممنونم .....
نظرات 7 + ارسال نظر
محمدعلی خداپرست سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:00 http://mohammadali.blogsky.com

«بابا انار دارد»، بنویس! معلم می گوید و او به یاد می آورد دست های لرزان بابا هیچ اناری ندارد، میان شیارهای پینه بسته دستانش، جز رنج چیز دیگری نیست. معلم هجی می کند انار می شنود «فقر»؛ معلم می گوید: «نان دارد»، می داند که، دروغ است هیچ نانی ندارد، معلم می گوید: «آن مرد در باران آمد» می نویسد، آن مرد در باران رفت و هرگز نیامد.
داستان فقر، داستان کهنه ایست، فقر، دستان گشاده ای دارد که گاه بی هراس از در و دیوار یک خانه بالا می رود و تا سقف تحمل آدم ها، نفسگیر می شود. نه آدم ها شبیه همند و نه خواسته هایشان شبیه تر، آنقدر که همه دخترک ها به فکر چشمان عروسکند و پسرک ها در پی فهم تیر تفنگ؛ همه مردها زندگی را با تمام ابعادش برای چار دیواری خانه هایشان می خواهند و همه زن ها در آرزوی آنند که هیچ وقت فرزندانشان الفبای گرسنگی را نیاموزند،
فقر برای خیلی ها آشناست ....


هیلدا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 http://www.hildabihamtast.blogsky.com

روز عشقیتون مبارک.........مواظب همدیگه باشین

امیر و زهرا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 19:32 http://2hamnafas.mihanblog.com

روز والنتاین
این روز را به همه عاشقان تبریک میگم
و امیدوارم همیشه خوب و خوش و سرشار از عشق باشند
دوست دارم نظر شما رو هم درباره مطلبی که نوشتم بدونم. در مورد اینکه به چه کسی میگن عاشق!

من تازه امروز با وبلاگتون آشنا شدم. وبلاگ بسیار قشنگی دارید در تمام نوشته هاش جریان عشق رو میشه به وضوح دید. امیدوارم که هر چه زودتر مشکلاتی که در پیش روی شماست برداشته بشه. ما هم برای شما دعا می کنیم و برای همه عاشقان که خداوند بزرگ مشکلات جلوی پاشون رو برداره
اما همین مشکلات هم قشنگه . از این لحاظ قشنگه که تو متوجه میشی که طرف مقابلت چقدر دوست داره. و با وجود تمام این مشکلات هنوز پا به پات هست و تنهات نمی گذاره و هنوز هم بهت افتخار می کنه

البته فکر کنم مشکل اقتصادی مشکلی هست که امروز روبروی تمام جوانان ایرانی هست. مشکل اشتغال درامد و ... انشاالله که با توکل به خدا همه موانع از سر راه برداشته بشه
در اخر بگم
در برابر عشق هیچ چیز محال نیست
خوش و خرم و شاد باشید

شیدا بی لوسی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:11 http://www.javabet.persianblog.com

سلام خدا بد نده ! بچه ها خونواده هاتون هیچ حمایتی ازتون نمی کنن ؟

امیر و زهرا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 20:12 http://2hamnafas.mihanblog.com

باز هم سلام
امیدوارم که تا الان مشکلات حل شده باشه.
راستی قبلا گفته بودید که یک وبلاگی رو دارید تهیه می کنید که در اون لیست وبلاگ های عاشقان رو قرار دادید
من هم قصد داشتم که بتوانم در این کار قشنگ شما رو همراهی کنم
اگر امکان داره توضیحاتی درباره اون وبلاگ به من بدهید

سوشیانس دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 http://lehkde.blogfa.com

سلام.
یک وبلاگ متفاوت.باحال بود.
بازم میام اگه دعوتم کنید!!

مریم سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 15:19

سلام به شما دوستان گلم /من تازه این وبلاگ رو دیدم آفرین کار بسیار جالبی انجام دادین / خیلی ذوق میکنم وقتی جریان زندگی شما عزیزان رو میخونم / مریم نازنین و سعید گلم ان شاالله که همیشه و همه جا در کنار هم خوشبخت و شاد باشید و همه مشکلات کوچیک و بزرگتونم به یاری خدا حل بشه / سعید جان برای شما هم آرزوی سلامتی میکنم
خوشبخته خوشبخته خوشبخت باشید پرنده های عاشق / خیلی دوستون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد