مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام من مریمم و اولین سالگرد ازدواج

سلام دوستان . همونجوری که سعید گفت نی نی خوشکلمون تو راهه. مثل همیشه و یا شاید بیشتر از همیشه این بار هم به عنوان شوهر و هم به عنوان پدر بچمون سعید رو دوست دارم ! شما هم ما رو از لطف همیشگیتون محروم نکنید و برای خوشبختی و مخصوصا سلامتی سروش جون دعا کنید . دوستون داریم یا حق !

سلام من هم سعیدم ! خواستم  از طریق وبلاگ اولین سالگرد ازدواجمون رو به مریم  تبریک می گم ! امسال با نی نی جشن گرفتیم جاتون خالی !‌مریم خانم هم که الان یادش اومده به من تبریک می گه !!‌ها ها ها دوستون داریم ممنون از مهربونیتون .

نظرات 8 + ارسال نظر
ستوده دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 15:52 http://aghasi.persianblog.com

سلام.
نمی دونید چقدر خوشحال شدم از شنیدن خبر نینی کوچولوتون.
انگار همین یه ماه پیش بود که اومدم و نامزدی و ازدواجتونو تبریک گفتم.
می بینی چه زود می گذره؟
الهی که تندرست و دلشاد در کنار هم باشید. سایتون رو سر سروش کوچولو.

نازنین مریم دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 16:53

سلام
من هم اولین سال وصال را به شما تبریک می گویم امیدورام که در کنار نی نی عزیزتون روزهای خوشی را سپری کنید
شاد باشید

ستوده سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:54

سلام.
نمی دونید چقدر خوشحال شدم از شنیدن خبر نینی کوچولوتون.
انگار همین یه ماه پیش بود که اومدم و نامزدی و ازدواجتونو تبریک گفتم.
می بینی چه زود می گذره؟
الهی که تندرست و دلشاد در کنار هم باشید. سایتون رو سر سروش کوچولو.

سرمه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 http://avaye atash e ghadim

وااااااای....سلام....من اون روزا وبلاگ شما رو می خوندم٬ بعد فکر کنم تا یه جای بد خوندم که فکر کنم مریم جون یا مریض بود یا شاکی....خلاصه دیگه نشد بخونم تا امروز که دویاره یادتون افتادم...وااااای من خیلی خوشحالم براتون...خیلی تبریک بگم...باید بشینم بخونم ببینم چی شد که عروسی شد!!واااای خیلی تبریک

غریب آشنا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:13 http://netlady.persianblog.com

۱۰۰ تا ۲۰۰ تا ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ تا میلیون میلیون تا تبریک ک ک ک ک
البته نه فقط به خاطر سالگرد بلکه به خاطر همه چیز ، نی نی کوچولو ، پایداری علاقه ها و و و و
شاد و ژیروز باشید
در پناه حق

غریب آشنا سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:14

می بخشید باید اصلاح کنم :
شاد و پیروز باشید :)

فاطی سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 http://fatik.blogspot.com/

مبارکه....اولین باره اینجا می یام .... بهتون تبریک می گم هم واسه نی نی هم واسه اولین سالگرد ازدواج

شقایق جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:15

آخی عزیزم.اگه قبلا ۲ تا جیگر بودین، حالا شدین ۳ تا جیگر. ایشالا که زندگی خوب و شیرینی داشته باشین. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما و نی نی کوچولوی عزیزتون بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد