مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

ماه مهر بوی مهر

سلام بچه ها . به لطف خدا همه چیز به خوبی برقراره . یکی از دوستان از ما رمز پیروزی در کار رو خواسته بودند . فعلا فقط مختصر بگم پایداری در عشق- عدم از این شاخه به آن شاخه پریدن - اهل هرزگی نبودن - دوست داشتن شخص به خاطر خودش و نه چیز دیگر - تلاش برای مهیا کردن بعضی مقدمات و ... از جمله دلایل موفقیت ما بودند که در راس همه اونها باید لطف و تقدیر الهی رو اسم ببریم ! انشالله سعی می کنم مفصل تر صحبت کنیم . مریم خانوم هم سلام می رسونه در ضمن !! یا حق !!
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:14

هادی و نازنین چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19

برای ما هم دعا کنید و امیدواریم که مثل شما بشیم
همیشه شاد باشید

احسان و مریم شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:32

دلم نیومد این شعرم رو دوباره براتون ننویسم:

ای چشم تو شعر دلنشینم مریم
من با تو غــــــزل می‌آفرینم مریم
یک لحــظه به من نگاه کن پلک نزن
تا چشم تو را ســــیر ببینم مریم!

الان ماه هاست که دیگه نمی نویسید. . زندگی من شاید کمی از شما هم سخت تر بوده. سختی زیادی کشیدم تا به مریمم رسیدم و الان حدود سه ساله که با هم به خوشی زندگی میکنیم. البته اعتراف میکنم که سختی ها گاهی ممکنه فشار روی دوش یکی مون زیاد کنه و تندی بکنیم. البته فقط یه سر سوزن نه بیشتر. اما هنوز عاشقیم و عاشقانه همدیگه رو دوست داریم. تنها چیزی که اتفاق افتاده اینه که دیگه کمتر شعر میگم. ولی کتاب دومم آماده چاپه. اما شما...
خیلی وقته که ماهانه هم نمی نویسید. به وبلاگم سری بزنید. لینک وبلاگتون رو اونجاگذاشته ام. دوستتون دارم و همیشه سر میزنم بهتون. به ما هم سری بزنید و شعرهام رو بخونید.
یا حق

احسان شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:34 http://beigzadeh.blogfa.com

یادم رفت که آدرس وبلاگم رو بذارم. الان نوشتمش. حتماً سر بزنید.
یا حق!

سعید دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:11 http://www.ashegane2020.blogfa.com

ali bud

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد