مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام سال نو مبارک !

سلام دوستان !‌ما ( من و مریم و آقا سروش! ) اولین مسافرت برون استانیمون رو اومدیم و آرزو می کنیم ایام به همه شما خوش بگذره !
نظرات 5 + ارسال نظر
فــَرا شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:48

انگار که تلگراف می نویسید به جای وبلاگ

احسان یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 http://beigzadeh.blogfa.com

سلااااااااام!
ماییم.... مریم و احسان... وای ... فکر کنم خونم ریخته‌ست... مریم هم بچه می‌خواد.... !! چند وقت بود سر نزده بودم بهتون از به دنیا آمدن آقا سروش خبر نداشتم... ببوسینش...
در پناه حق!
سر بزنید...
یا حق!

مریم یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 http://www.paeezii.blogfa.com

سلام مریم خانوم آقا سعید
قدم نو رسیده مبارک
نمیدونم براتون چی بنویسم .وقتی به طور اتفاقی شروع به خوندن وبلاگتون کردم تصمیم گرفتم از اون اولش بخونم آخه تازه با وبلاگتون آشنا شدم خلاصه نشستم از تیر ۸۲ خوندم وقتی به آخرش رسیدم از خوشحالی گریه میکردم واقعا تبریک میگم که تو عشقتون پیروز شدین. منم روزگارم مثل شماست
نمیدونم بهش میرسم یا نه !
برام دعا کنید

غزاله یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:18 http://translationghazaleh.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارین موفق باشید

[ بدون نام ] شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:42

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد