مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

همه چیز روبراهه جز غذا خوردن سروش!!

سلام دوستان !‌بابا این آقا سروش منو مامانشو کشته !! اصلا غذا نمی خوره یعنی کم می خوره !!! راستی بچه هایی که ما بهشون سر نمی زنیم ما رو ببخشن !! محدودیت سعادت دلیلشه !!
نظرات 14 + ارسال نظر
پرهون چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 13:22

یکی بزن پس کلش تا بخوره

کوچولو جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:12 http://23466.blogfa.com

سلام....امیدوارم که سروش جون بچه ی خوبی بشه و غذاشو بخوره،میشه یه کم از وضعیت خودتون بنویسین:دی

ونوس ومحمد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 http://zendegimoon.blogsky.com

سلام
من شمارو از اولین پستتون تو این وبلاگ میشناسم.ولی به دلایل مسایل امنیتی! خودمومعرفی نمیکنم.فقط اینو میگم که از اول باهاتون دوست صمیمی بودم و از صمیم قلب خوشحالم که با هم هستید.
منم از همسر آیندم ۳ سال بزرگترم پس میشم مادر جدش.مگه نه؟!
به هر حال مهم تو و مریم هستید که خوشبختید.
خوشبخت تر باشید.

ونوس ومحمد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:25

راستی یه خواهش کوچولو.اگر لطف کردید و به بلاگ ما اومدید سوال فنی از گذشته نپرسید.محمد خوشش نمیاد با اینکه گذشتهء من با خودش بوده.سروشتون هم مثل دختر خواهر منه.امیدوارم! غذا بخوره.زهرای ما که همچنان پس از ۲سال ونیم غذا نمیخوره.
بازم از کامنت قبلی خوشبخت تر باشید! به کوری چشم حسودا.

گالکسی دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:53 http://www.raffaello.blogfa.com/

سلام
حاله شما خوبه
این روزا چشمه جسودا به دود اسفند هم عادت کرده
انگار واسه شما صدق میکنه
به خدا چشمتون میرننا
مواظبه خودتون باشید
من نمشناسمتون ولی از ۲ پپسته اخیر فهمدیم
اینجا هم مثه همه جاهای خوشبخت انگاذ خسود داره
خوش باشید
مواظبه زندگیتونم باشید

ونوس ومحمد چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:59

سلام
اون خانومه اومده منو دعوا کرده=))

ونوس چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:53

سلام
جواب کامنتتونو دادم.اگر میخواید بخونیدش.اینجا بلاگ من و شما نیست.نباید اینجا بحث کنیم.لطف کنید حرفتونو تو بلاگ خودم بزنید منم همونجا جواب میدم.مرسی.
شما هم خوش باشید.

....... پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:33

گوه خورده ...عین بابای ریقوشه!!!!!!!!
نه نه ش لابد بلد نیست.........یه زن دیگه!

پریناز یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 http://parinaz kapoor yahoo.com

سلام منم دوست دارم عضو شم و چون تازه وارد سایتتون شدم اقا سروش رو هم نمیشناسم ولی به نظر من کم خوردن بهتر از زیاد خوردنه ها. راستی من یکی رو ... هیچی ولش کن. قربون شما خداحافظ

هادی یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:41

سلام من تازه با این وبلاگ اشنا شدم و دارم به مرور زمان از ابتدا اون رو میخونم تا حالا رسیدم به اذر ۸۲ موفق باشید خیلی دوست دارم بیشتر با شما آشنا بشم ولی احساس میکنم یه جورایی بتونید به من کمک فکری بدین
موفق باشین همتون

.... سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:01

چقدر وبلاگتون خاله زنکیه ... این چیزایی که می نویسین نمیدونم چه نفعی برای خواننده ها داره ... مثلاً بچه ای غذا نمیخوره شاید یکی از طبیعی ترین چیزها باشه ... یا ختنه کردن یه پسر بچه یک مورد دیگه است که در مورد همه پسر بچه ها اتفاق می افته که نمیدونم آیا لازمه به سمع و نظر خوانندگان برسه ؟

........ سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:03

حتماً در مورد شب زًفاف هم نوشتین با این چیزهایی که اینجا نوشتین ... اینکه شما دست بچه اتون رُ شستین مطلبیه که حتماً خوانندگان از اون اطلاع حاصل کنند ؟

........ سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:16

یا شاید هم اصلاً معنی وبلاگ نویسی رُ اشتباهاً بهتون گفتن ...

پریناز یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:03 http://parinaz kapoor yahoo.com

سلام خوبین. امروز بعد از مدتها اومدم وبتون. میبینم یه تازه وارد(اقا هادی)عضو وبتون شدن مثل من خواستم بگم ۲۱ابان تولدمه ها میشه بهم تبریک بگین نگین قهر میشما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قربونتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد